/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Syrienkrigen er blot Sunni mod Shia.
Fra : Martinus93
Vist : 831 gange
40 point
Dato : 07-09-13 14:54

Når såkaldte danske hellige krigere drager afsted til Syrien for at hjælpe oprørerne, så er det i virkeligheden blot for at bekæmpe shiamuslimerne. Det har ikke meget at gøre med at bekæmpe den onde Assad.
Dem der tager afsted som ikke er syrere er palæstinensere, som også er Sunnimuslimer.
Så jeg håber da ikke at der er nogen der tror at de tager afsted fordi de er godhjertede og vil hjælpe de svage og hjælpeløse i krigen. Det handler kun om had til Shiamuslimer.

Begge parter er lige gode om det. De hader hinanden mere end de hader Israelere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-09-13 14:59

Tja - sådan er det vel overalt den islamiske verden.

Accepteret svar
Fra : alan57

Modtaget 50 point
Dato : 07-09-13 15:25

Sådan er det overalt i hele verdenen når religion er indblandet, desværre gælder det også udenfor den islamiske verden.
alan57

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-09-13 15:41

Tak for udredningen KLOGE-ÅGE

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 07-09-13 15:55

Helt i orden du
alan57

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-09-13 16:19

Og Al Queda bekæmper begge når de får et ben indenfor.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-09-13 16:29

Citat
desværre gælder det også udenfor den islamiske verden.

Det er vel efterhånden kun i Nordirland at kristne grupper slås mere end verbalt med hinanden.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 07-09-13 19:48

lad dem udrydde sig selv de skide muslimer, så kommer de da ikke herop og laver terror.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 07-09-13 20:03

Citat
Når såkaldte danske hellige krigere drager afsted til Syrien for at hjælpe oprørerne, så er det i virkeligheden blot for at bekæmpe shiamuslimerne. Det har ikke meget at gøre med at bekæmpe den onde Assad.

altså omtrent som da Europæiske tyve, og røvere,.. i sin tid stjal Amerika,
ved at uddrive den oprindelige indfødte befolkning,.. Indianerne,.. og 'proppe' dem i reservater,.. ?
http://da.wikipedia.org/wiki/Indianer

i dag har man oven i købet tilladt sig den frihed at kalde det 'de forenede tyveknægtes stat',..
eller bare USA,

tænk engang hvis alle Islamister, kom i tanke om at ville hjælpe Indianerne med at få deres land tilbage,
sikke et cirkus der kunne blive ud af den historie,...

og hvem skulle så afgøre hvad der er ret og rimeligt,...

Godkendelse af svar
Fra : Martinus93

Dato : 08-09-13 01:12

Tak for svaret alan57.