/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
virus ????
Fra : kivi
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 07-09-13 09:34

http://peecee.dk/upload/view/420850
jeg er begyndt at få ovenstående engang imellem jeg har kørt virus program og malware og prøvet at lede efter den men uden resultat er der nogen som kender noget til den

Accepteret svar
Fra : jeanettesmor

Modtaget 110 point
Dato : 07-09-13 09:59

Det har ikke noget med virus at gøre.

Advarslen betyder, at din harddisk er overfyldt og at du skal fjerne overflødige ting.

Du kan sammenligne tilstanden med et glas, fyldt næsten til randen. Hælder du noget af vandet ud, frigør du plads; bliver du ved med at fylde i, render det til sidst ud over kanten.

Løsningen er enten at rydde meget grundigt op, eller købe en større disk.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-13 12:27

Har du under 15% diskplads tilbage kan du sikkert heller ikke defragmentere disken
så smid alle unødige filer væk eller læg dem på et andet drev.
http://www.wisecleaner.com/wisediskcleanerfree.html

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 07-09-13 12:39

Tak for svaret jeanettesmor.

Kommentar
Fra : jeanettesmor