/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Understrygning
Fra : sigfrid
Vist : 947 gange
100 point
Dato : 07-09-13 08:20

Nogen der ved hvor man kan købe understrygnings kit til fugepistol,det er til cementsten.
Syntes ikke rigtigt jeg kan finde det nogen steder.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-09-13 08:48

Har du været i det lokale byggemarked?

Nu er det nok ikke ligefrem kit man bruger til den opgave, men det kan de fortælle dig ved samme lejlighed.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 07-09-13 08:49
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-09-13 09:10

Jeg vil også anbefale et byggemarked så Du får den rigtige vejledning.

"Profferne" på Kandu dukker nok op senere hvis Du tager Dig lidt tålmodighed.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 07-09-13 15:42

Nej marken84 det er en slags kit til fugepistol ,de har haft det i bauhaus byggemarket men jeg kan ikke finde det der,firma der arbejder i det har det i 10 kg bøtter og bruger luft tryk til at sprøjte det ud.
Det jeg kender til er sort.
V.H Sigfrid.

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 09-09-13 15:18

Tak for svaret marken84.
Jeg har selv fundet et firma der sælger produktet,men du får point for at have brugt tid.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-09-13 16:08

Jeg plejer at købe det nede ved min lokale bager, og så tager jeg lige en pose rundstykker med hjem når jeg nu er der alligevel.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 10-09-13 07:56

Hej Flash77
Er bageren såddan en lokal landhandel.
V.H. Sigfrid.

Kommentar
Fra : vice1980

Dato : 26-01-14 13:02

hej Sigfrid.
og understryge med kit, er en dyr løsning.
normalt understryger man med sandmørtel blandet med cement 10 del sandmørtel 1del cement.
man tager en bred fugeske og sætter det ud rundt om tagstenen og derefter med en radiator pensel, pensler man med vand for at glatte og lukke de åbne fuger det gør også det holder længere.
ps. man må kun understryge i + grader, ellers bliver det noget værre noget.
m.v.h Michael Murer.

Kommentar
Fra : sjøbergbygdk

Dato : 21-02-14 15:43

Vil ikke mene det kan svare sig tænk heller på måske at få nyt tag på istedet og ved samme lejlighed får isoleret ydelligere

Vh Murermester Tomas Sjøberg.
http://www.sjøbergbyg.dk