/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Direct x problem
Fra : Pytten1510
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 06-09-13 20:57

Hej
Jeg har problemer med at installere directx på pc. får denne fejl meddelelse: an internal system error occurred. Please refer to DXError.log and DirectX.log in your Windows folder to dertermine problem.

Forsøger at spille Garys mod....men det er ikke muligt..

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-09-13 21:20

Hvilken Windows version?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-09-13 21:45

vista. har 2 andre pc'er, også med vista og der er ingen problemer med at spille

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-09-13 23:21

Har du service packs osv. Installeret? Er det den rigtige directX du prøver at installere?