/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
SyncMaster driller
Fra : myg
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 06-09-13 13:43

Har en Samsung SyncMaster 225BW som er begyndt at drille med ikke at ville starte op.

Jeg bruger den som 2. skærm på min MacBook Pro og er forbundet med Minidisplayport til DVI.

Når jeg tænder comp. og skærm kommer der bare lige et blink og så er den igen i sort.
Comp.skærmen virker fint.

Så slukker jeg på skærmen og tænder igen og det samme gentager sig..
Nogle gange får jeg den i gang efter en 5 - 10 forsøg andre gange må jeg opgive.

Jeg har prøvet med forskellige kabler uden held.

Hvem har et bud på, hvad der kan være galt - og evt. en løsning ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-13 21:41

Du har vel ikke sat indstillingerne til noget den ikke kan tåle og derfor hopper fra.

Prøv at afinstallere driveren så indstillingen forsvinder genstart og installer driveren igen.
Bare et gæt.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 07-09-13 13:09

Har samme problem med min Mirai skærm, og mener det er skærmen/ elektronikken der er færdig.
den skal start/ slukkes mange gange før den starter op, efter den er kommet igang har den striber og dårlige farver, som dog forsvinder efter et par minutter (min starter op med gråblå billede og går i sort).
Mit problem startede for et par år siden med at den kun viste ½ billede og summede af H til - så den fik at ordentligt DASK og det var ovre, indtil i sommer´s, så jeg er på jagt efter en ny skærm.

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 06-10-13 23:35

Tak for svaret mig-selv.

Intet holder evigt, så den er flyttet på containerpladsen