/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Coupon Drop Down
Fra : alimak
Vist : 799 gange
200 point
Dato : 05-09-13 22:18

Jeg har fået noget snavs der heder Coupon Drop Down. Det er irriterende at have. Jeg har søgt på nettet og og der ligger det mange recepter på hvordan den skal fjernes. Jeg har Firefox og win 7.
Jeg kan ikke finde programmet i firefox tilføjelser eller i win kontrol panel, fjern programmer.
Har prøvet med cc cleaner,malwarebytes anti malvare og advanced system care. Men ingen ting hjelper.Har også prøvet system gendanning. Er der nogle der har nogle gode råd så jeg kan få fjernet lortet.

Alimak

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 210 point
Dato : 05-09-13 22:27

jeg ved ikke om du har prøvet her:

http://support.mozilla.org/da/questions/951866

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-09-13 23:23

Her er en billed-guide,.. hvordan du slår den fra i din browser,
både for IE, Firefox og Chrome

jeg ville også samtidig tjekke computeren for andet snavs,

Adwcleaner er et godt program til at fjerne spy- og malware,
kan downloades direkte her
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

det skader heller ikke at tjekke computeren med Malwarebytes
hentes direkte her
http://fileforum.betanews.com/download/Malwarebytes-AntiMalware/1186760019/1

Husk at lade programmet opdatere,.. og genstarte computeren.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-09-13 23:26
Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 14-09-13 22:36

Tak for svaret marken84.