/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OutlookExpress
Fra : kj
Vist : 717 gange
300 point
Dato : 03-09-13 09:37

OutlookExpress vil ikke åbne, der kommer følgende fejlmeddelelse;
"OutlokkEpres kunne ikke starte, programme kunne ikke åbne meddelelseslageret, der er ikke mere hukommelse, eller disken er fyldt op, kontakt Microsoft for yderligere hjælp(0X800C0 12E,5)" når jeg så lukker denne besked ned kommer følgende:
" Outlook Ekspress kunne ikke startes, fordi MSOE.Dll ikke kune initialiseres, eller programmet er ikke installeret korrekt"

Hvad er der sket, programme har kørt upålageligt lige siden installation?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 03-09-13 09:46

Det er et program, og det kan være gået i stykker.
Prøv for en test skyld, at installere Firefox.

Ellers så skal du have geninstalleret Outlook.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 03-09-13 10:01

Ikke forstået, OutlokkEpress er et mailprogram, hvad skulle Firefox hjælpe på det det (Firefox er en browser)

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 03-09-13 10:06

Hvis han tilgår , den fra en anden Web-browser. vil jeg formode den ikke laver de fejl....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-09-13 10:38

Kan du få noget ud af at logge ind på denne side?
http://www.getapodcast.com/podcast9784.aspx?hi=12

Kommentar
Fra : kj

Dato : 03-09-13 12:35

Nej stilke

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-13 14:12

Hvis du har 'ryddet' op med et Reg-program, så prøv at gendan sidste oprydning.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 03-09-13 15:04

Har prøvet med REVO, men Outlook Express er en integreret del af Internet explorer, har jeg afindstalleret Internet explorer. den er genindstalleret, ligeledes er Outlook Expres genindstalleret, resultatet er stadig det samme

Kommentar
Fra : kj

Dato : 04-09-13 15:52

Hvad betyder denne fejl: 0X800C0 12E,5

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-09-13 18:56

Ved ikke hvad fejlkoden betyder - men.... du kan prøve at geninstallerede Outlook Express igen, her er et link: http://programmer.downloadcentral.dk/?MicrosoftOutlookExpress/E-mailKlienter/Internet/4218

Håber du får det til at virke igen!

Ellers prøv at gendanne til tidspunktet hvor det virkede

Clou

Kommentar
Fra : kj

Dato : 05-09-13 09:22

Har prøvet genindstallation, hjælper ikke. Systemgendannelse heller ikke

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 300 point
Dato : 05-09-13 12:32

Måske har du fejlagtigt fået skrivebeskyttet alle dine Dbx-filer.
Find dem allesammen her:
Documents and Settings\dit navn\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{en laaang kode}\Microsoft\Outlook Express.
Fjern skrivebeskyttelsen på samtlige filer, - og se om ikke det skulle hjælpe.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 05-09-13 13:58

Tak for svaret Ammitz.
Det hjalp!

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-09-13 15:38

Velbekomme, det er så rart når noget virker.
Ammitz