/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Får forkert "out off office" meddelelse
Fra : Walteren
Vist : 333 gange
150 point
Dato : 03-09-13 09:10

Hvad sker der.

Min kollega har haft orlov og har sat autosvar på. Nu er hun kommet hjem, og har slået det fra, men jeg får stadig autosvar og mailsne kommer ikke frem til hende. Alle andre kan skrive mails til hende, og det kan jeg også, bare ikke fra min firmamail!!!

Hvordan kan hun komme til at indstille sin outlook, så jeg ( og kun jeg) får autosvar? Hun hævder det ikke er med vilje.

For det kan da ikke være min Outlook, der er indstillet til at generere et falsk autosvar, når jeg skriver til hende?

Walteren

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-09-13 13:07

Man kan sætte outlook til at sende en eller to autosvar. En til indefor organisationen og en til udenfor organisationen. Samtidig kan man sætte autosvar til kun at sende til den ene af de to muligheder. Hun skal i indstillingerne slå autosvar helt fra.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-09-13 12:54

Er du blevet klogere?

Kommentar
Fra : Walteren

Dato : 16-09-13 13:51

Ja, tak.

Min mail var sat op til den gamle server, så jeg levede i 2012. Mails til de, der var ansat efter der bounchede også.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-09-13 14:37

Så problemet er løst?

Kommentar
Fra : Walteren

Dato : 16-09-13 14:45

Ja

Annuller spørgsmålet
Fra : Walteren

Dato : 16-09-13 14:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål. Tak for interesse og gode ideer.