/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
bondefangeri...
Fra : axelbjarne
Vist : 855 gange
100 point
Dato : 31-08-13 14:46

Jeg har ikke selv undersøgt dette, men i mine øjne, ligner det noget bondefangeri....
Se her:

Kære Axel Jørgensen,

Hvor mange gratis muligheder får vi i livet?… her er en af dem!

Tryk på få knapper, vent 1time og 45 minutter og få udbetalt din skattefrie fortjeneste.
Det behøver slet ikke være så svært at tjene 300-500 kr. ekstra på kun en time og femogfyrre minutter.

Afprøv det allerede i dag!

Klik ind og få 2 dages GRATIS prøveperiode
Se, test og oplev det hele LIVE og i real time
www.1hour45minutes.com

Med venlig hilsen
Support og Trading team
TradeSoEasy

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-08-13 14:54

Nederst står der: Disclaimer-Vi gør venligst opmærksom på, at de nævnte resultater, af softwaret, ikke nødvendigvis er typisk gældende for alle, men varierer fra person til person.

Når noget lyder for godt til at være sandt, så passer det som regel - hold dig langt væk.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-08-13 15:59

Hvad skal man gøre for at tjene penge derinde, sælge Storebæltsbroen ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-13 16:47

De lover guld og grønne skove - men vær sikker på det koster kassen -

Hvem pokker forærer en chance for at vinde en formue bort?

SPORTS TRADING GUIDELINES

Sport-Systemet kaster penge af sig så mange gange, at du godt kanbegynde at glæde dig.
Du har ganske enkelt investeret i det bedste, letteste og mest indbringende Software i Verden!
De næste par timer bliver lærerige og utrolig spændende i det du vil stifte bekendtskab
med en helt ny verden. En verden hvor du vil kunne tjene penge på at spille på
fodboldkampe, ligegyldigt hvem af holdene, der vinder.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 31-08-13 16:49

Sådan noget er gerne for godt til at være sandt....men det er da synd for de mennesker, der hopper på sådan en limpind...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-08-13 16:52

Der vil jo altid være nogen der ikke er klogere... Det kan komme til at koste kassen!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-08-13 17:26

Citat
men det er da synd for de mennesker, der hopper på sådan en limpind...

vil det sige du tror der er nogen der snyder,... bevidst,..

ja,.. gu' snyder de,.. med arme og ben,
dem i de 'nålestribede' er værst (altså BLÅ blok)

ser du aldrig operation X,.. ?

http://digitalt.tv/operation-x-er-tilbage-pa-tv-2/

hvis du ikke kan se det direkte
så er her et link,..
http://warez-dk.org/showthread.php?t=258948

og nogle download link :

Du kan blive millionær på få år. Alt, hvad du skal gøre, er at bruge dit netværk
og hverve familie, venner og kolleger til også at blive en del af en fantastisk
forretning. Sådan lokker firmaer i branchen for såkaldte Multi Level
Marketing-firmaer, som Morten Spiegelhauer undersøger. Men Operation X kan
afsløre, hvordan de gyldne løfter langtfra altid holder vand, og hvordan
firmaerne bevæger sig på kanten af loven. Gyldne løfter om millioner.

Kode:

http://www24.zippyshare.com/v/43274341/file.html
http://www24.zippyshare.com/v/18269719/file.html
http://www24.zippyshare.com/v/44580839/file.html
http://www24.zippyshare.com/v/76758992/file.html
http://www24.zippyshare.com/v/51748610/file.html
http://www24.zippyshare.com/v/68732273/file.html

PS,.. Visse BLÅ blok tilhængere vil sikkert hævde det er 'snyd'
- jeg mener man skal 'feje for egen dør'
inden man 'skræpper for meget op',............................. ..

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 31-08-13 19:11

Send 5 kr.til mig og jeg vil fortælle dig hvordan man bliver rig............................

Her er så forklaringen på hvordan.
Du skal bare få nogle andre til at sende dig 5 kr.................................nemt ikke.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-08-13 19:26

Citat
PS,.. Visse BLÅ blok tilhængere vil sikkert hævde det er 'snyd'
- jeg mener man skal 'feje for egen dør'
inden man 'skræpper for meget op',.............................

Helt enig,EA_HS. Du mener så bare,at du selv er fritaget. Griskhed og grådighed,kender vist ingen politiske grænser. Her er et eksempel,som jeg selv har overværet på nærmeste hold.
http://politiken.dk/indland/ECE1684196/tidligere-borgmester-tiltalt-for-oekonomisk-kriminalitet/

Alle er til salgs for penge.......og kvinder.

M.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-08-13 23:42

Citat
Helt enig,EA_HS. Du mener så bare,at du selv er fritaget.

... På ingen måde .. M.
jeg er skam ingen engel,... men alt er jo relativt,...

når 'de nålestribede laver ulovligheder' er der tendens til at 'se gennem fingrene'
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/08/20/0820094622.htm

- når en alm. arbejder laver en mindre forseelse,.. fx. softwarekopi,.. er det dybt kriminelt,

tror du det er fordi det er vanskeligere at gennemskue de nålestribede,..
så 'man' i stedet kaster sig,.. frådende,.. over de svageste i samfundet,..?

- mener,..
det er vel åbenlyst nemmere at afsløre ham M/K der stjæler et æble hos grønthandleren,
end gennemskue lyssky hvidvaskning / transaktioner, der udføres af godt betalte Advokater,...

forleden sad jeg lige og så lidt af programmet
- husker du,... highlights fra 60'erne (DR2)

bla. med klip fra dengang Beatles besøgte DK,
der bemærkede jeg især politiets høflige optræden, ifb. med at opretholde ro og orden,
til trods for den vilde stemning, med tidens nok populæreste band,

det foregik forbavsende stille og roligt,.. ingen problemer overhovedet,
ingen flasker, (heller ikke dem med benzin) tomater, rådne æg el.lign. blev kastet mod politiet,

omtrent som når man ser det Venlige billed / reklame
af Dansk politi der hjælper Ællingemor m/afkom over vejen,..

et venligt vink med politiets hånd, var tilstrækkeligt til at få den ophidsede folkemængde
til at trække tilbage bag afspærringen,

-- Ak Ja,.. det var tider,......
den går desværre ikke i dag, med nutidens Ubehøvlede og Uopdragne unge,..

et lign. arrangement, anno 2013, ville have fået helt andre konsekvenser for politiet,
og koste de Danske skatteborgere (dig og mig) et sky-højt beløb til skadestuer,
erstatning for ulovlig anholdelse, 2 x 24 timers forplejning af de anholdte Uromagere
rep. buleudretning og nylakering af politiets vognpark, + alt det løse,
-- formentlig så bekosteligt at man i stedet ville aflyse koncerten,

gad vide om det var en god ide at forbyde spanskrøret,.. ?
og fratage forældrene retten til at opdrage deres egne børn med 'FAST HÅND',..

når man (i dag) ser på resultatet,... ser det ud til at være en rigtig dårlig ide,....

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-09-13 07:15

Tak for svaret Eyvind.