/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook
Fra : hovsada
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 30-08-13 20:02

hvordan installerer jeg outlook på en ny tablet - android ?

nybegynder "trin for trin "

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-08-13 20:22

Outlook er til Windows IKKE android, så det kan du ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-13 20:56

Men du kan hente et andet og tilsvarende mail-skrive/modtage program............gratis
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.callicia.birdiesync&hl=da

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-08-13 23:06

Selvfølgelig kan du installere Outlook på din Android telefon, så du kan læse og skrive mails fra din Hotmail konto, eller du er måske så ny at du har outlook efter @
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.outlook.Z7&hl=da

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-08-13 23:10

Citat
nybegynder "trin for trin "
nå ja, gå ind på Google play med din telefon og søg efter outlook, find den i mit link ovenover, den hedder Outlook+Seven og er fra Microsoft, andet du finder i outlook søgningen men som ikke hedder seven skal du holde nallerne fra
Citat
Den officielle Microsoft Outlook.com-app giver dig nem adgang til Outlook.com. Send og modtag e-mails på farten fra din Android-enhed.
Log på med din nuværende Microsoft-konto – det er som regel din e-mail-adresse og adgangskode til Outlook.com.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-13 09:47

Citat
Selvfølgelig kan du installere Outlook på din Android telefon

Øh - det havde jeg ikke regnet med at man kunne.
Nå, men jeg har jo heller ikke et af disse vidundere, til min rådighed.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 31-08-13 11:40

det drejer sig om en hotmail !

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-13 15:20

Ja det er Hotmail jeg skriver om, Hotmail hedder Outlook nu men du logger på med din e-mail adresse og kodeord til hotmail.
Du kan også hente en Office app til Microsoft Office og en Skydrive app til Skydrive