/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
10 års jubilæum
Fra : TheRealDeal
Vist : 1249 gange
21 point
Dato : 28-08-13 18:20

Kære alle

I morgen har bb1 her på Kandu 10 års jubilæum, tillykke tillykke med jubilæet. Jeg håber du i morgen skriver et indlæg i min tråd, jeg har ikke blacklistet dig, jeg er din ven, husk det og måske får vi et lille kapitel fra din nye bog, det hedder i forfatter sprog, en teaser.
Hvis du bb1 skriver et sobert indlæg, vil du få alle poing

Kærlig hilsen TRD

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-08-13 19:56

> hvis du bb1 skriver et sobert indlæg, vil du få alle poing...

Flot, efter så mange jubi år, får får du nu hele 11 værdiløse kandu points fra din bedste ven.
Håber andre venner giver dig lidt mere? Ellers tillykke med dit Kandu 10 års jubilæum.

Sorry, jeg kender intet til jagt, men byttet var så småt, at jeg måtte reagere...

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 28-08-13 20:39

Kære Svendgiversen

Jeg vil ikke beskyldes for at være fedtet, derfor forøger jeg mine poing til næsten det dobbelte

Kærlig Hilsen TRD

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-08-13 22:05

-> bb1
Tillykke med jubilæet.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-08-13 08:47

Hjertelig tillykke med dit 10-års jubilæum

Nu har du belemret kandu' i 10 år med dine udgydelser og sure opstød i mange år !! Hvorledes vil du skrive i de næste 10 år ?? Positivt, sandfærdigt og inspirerende ?

Det vil vi se frem til !! Rigtig god dag på kontoret - du får jo nok travelt med at besvare lykønskninger og spørgsmål fra dine gode venner, som du desværre har black-listed - sådan behandler man sgu' ikke ægte, gode venner, som jo desværre har været nødt til at kopiere dine tråde over i nye, således vi har kunnet besvare dig på den mest loyale og pæne måde - det har været meningen kan jeg betro dig !!

Solem skinner forhåbentlig også hos dig i Ølsted, på din store dag !? Glæd dig så længe det varer - regnen er på vej, siger "de kloge".

ØV4
Medlem af din støttegruppe Multi-X'erne

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-08-13 09:23

Tillykke tillykke med de 10 år, som også er en rekord for dig.
Rekorden består i, at du har været på et forum i årevis.....uden at blive smidt på røv og albuer ud - det er aldrig sket før. Derfor skal der lyde et dobbelt tillykke HIP HIP HUUUURRAAA .....HIP HIP HUUUURRAAA......OG SÅ DET LANGE HIP HIP HUUUUUUUUUUUUUUURRAAAAAAAAAAAAAAAAA..

Jeg vil gerne rose dig - du om nogen, har beriget vores ordforråd med ord som; Løgenhals, inu, hylere, tomber, bumbe, skolelære, visevært, bajut, plus 1000 andre.

Mvh.
Tommy.
Tombe og hyler

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 10 point
Dato : 29-08-13 09:31

Atter en godt eksempel på 'Den rare' debattone blandt jægere!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-08-13 18:39

Herfra gratuleres.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-08-13 20:40

Mon dog ikke jubinaren indtager scenen med ordene "ten more years"

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-13 21:48

Det er squ lidt sørgeligt. Her modtager Ballebankeren et stort antal lykønskninger - og ikke et kvæk til tak.

Mvh.

Baslleklaskerens bedte ven

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-08-13 21:49

Så for da. Nu sidder der igen tobaksrester i tastaturet. Der skulle naturligvis stå: Balleklaskerens bedste ven.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-08-13 22:51

Åh ja ja ja ja, utak, det er verdens løn.
Her gratulerer vi ham stolpe op og stolpe ned. Ikke et eneste lille bitte ord til genmæle fra forfatteren, storvildtjægeren, visemageren, riffel -og hundeinstruktøren, ingeniøren med trykluft som speciale, kredsformanden, lystfiskeren, automatskænderen, med studietid i køwenhavnstrup.
Det sku' sørgeligt det her

Bent Balleklasker Knudsen, lad os høre din røst, du gæve gut.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-08-13 23:23

Undskyld TRD, jeg låner lige tråden til at fortælle om noget der hedder kvindelogik.

Her til aften kørte konen og jeg en lille tur.

Jeg var chauffør på kareten. Medens vi kørte skulle konen hele tiden komme med bemærkninger, som f.eks.; Pas nu på den cyklist, Har du set, der kommer en bil fra venstre, du kører for stærkt, pas på her, osv osv osv....
Til sidst blev det mig for meget, og spurgte lidt vredt: "ER DET MIG ELLER DIG DER KØRER?"
"Ja, der kan du bare se, det skal jeg også fortælle dig!!"

Kællinger.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-08-13 23:26

Mon ikke trailer og jagt vandalen BalleBaskeren, sidder med ten more tears, og tænker tilbage på alle de lumske bajutstreger, og fantasifoster han har påduttet det gæve X-Team m.fl., døde som levende.. og vil skrifte i nærmeste fremtid her på Kandu, og alle de andre hjemmesider han har fået sparket fra.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 31-08-13 06:33

Knudsen, det er for dåååååååååååååååårligt du ikke kommer med en lille snas fra dit nye forfatterskab , for resten hvad mener du med overskriften på DJ debat side skæresder ?

SHV, vil ud og træne hund, på en anden mands terræn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-13 14:58

Der er jo ikke sådan set kommet noget endnu - fra KnaldBalles - anus, årh`for da - igen virker "m" tasten ikke. Jeg mener naturligvis "manus". Når jeg stopper piben, falder der sommetider lidt tobak ned i tastaturet - og så blokerer skidtet. Men så bruger jeg kompressoren, og så virker skidtet igen.
Nu er det jo ikke sikkert at KnaldBalle har råd til at udgive endnu en Low Budget pamflet, men hvis det sker, så hedder den nok "Jarmers Minde"..

Tjae! Jeg ved ikke hvad skæresder betyder. Det er måske noget bornholmsk????

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-13 19:25

Hmmmmmmm!
Kratlusker

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

Gå til: navigation, søg

En kratlusker er en person, som undersøger og dokumenter overtrædelser af miljølovgivningen. Udtrykket kom på mode efter vedtagelsen af Danmarks første miljølov i 1974, hvor det blev forudsat, at kommuner og amter skulle varetage tilsynspligten med industri og landbrugs overholdelse af reglerne. Kommunerne var slet ikke forberedt på den nye pligt, og mange steder var lokale erhvervsinteresser så betydningsfulde, at ingen vovede at gå dem på klingen.[1]

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 31-08-13 20:02

Hvordan
Citat
reder
man en måge

SHV, er rede

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-08-13 20:44

At rede en måve ?? Dertil skal man bruge en strigle, helst én fra Asien ?!!!

Det er sgu' en værre omgang BalleDuskeren skriver på DJ's debatside, med angreb på formanden for at ville rede jagten på måverne og edderfugle. Og hvad er der så galt ved dét ?? Ballen kunne lære meget af formanden m.h.t. fredninger og at overholde dem !! F.eks. hans form for "forståelse" af agerhønsehold og jagttræning. Derudover med vagtler ??
At overholde gældende lovgivning vedr. hundedressur - f.eks. er det ulovligt at bruge stødhalsbånd, er ligeledes et punkt han forsømmer - ja man kunne blive ved

Man kan have lyst til at citere fra "Vi er alle i samme båd":
Mågerne fly'er, taber de no'et ?
Vi er alle i samme båd.

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-13 21:23

Og det er derfor undertegnede ældre mand ikke forstår en hujende fis af det hele. Han kaldte sin først pamflet "Kratluskeren" - altså ikke Kradtludskeren, og når man så tænker på, hvad ordet egentlig betyder, så er det dælen drolme lidt af en konflikt. En "kratlusker" undersøger og kontroller gældende lovgivning, og det kan man nok ikke mistænke KnaldBalle for.
Men OK! Han vidste nok ikke, hvad ordet betød.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 31-08-13 21:23

Endelig er det lykkedes en debattør, hr. Skjælvertamp, at få en slags undskyldning af Bent Ballegaard Knudsen:

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 31-08-13 11:48
-------------------------------------------------------------------------------
Regel og regel om, der ligesom med de jagtetiske regler er nedfældet noget på papir ved jeg ikke, men jeg har ofte set, at der i en invitation til en hunde prøve står: Stambøger udleveres ikke før prøven er slut og det må da være, for at holde på folk.

Jeg mindes ikke at have set nogen indrømmelse fra løgneren, som ikke bryder sig om måger, men som overhovedet ikke bryder sig om jagt og natur - ganske enkelt fordi han ikke forstår naturens mekanismer, lige så lidt som han forstår mennesker !! Men her er så svaret til debattøren, som ganske enkelt stillede spørgsmål til Ballegaards påstand om regler!!! Men det viser sig jo også, Ballegaard ikke fatter en brik af det hele ! I dag aflevere man ikke stambøger til prøver, ganske enkelt fordi resultaterne ikke bliver skrevet i nogen stambøger mere, p.g.a. overgangen til EDB.
Se der afslører han sig selv om viden omkring hundeprøver den store DUMPTØR

Venligst
Provsten1
Multi-X

Da jeg er godt opdraget, følger hermed også, under protest, en lykønskning til Ballegaard for de 10 år.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-08-13 21:38

Bravo - kære Provst. Her er han taget med bukserne så langt nede om hælene, at seler og bukselinning risikerer at klippe gynteren af kvajet på vej retur. Klokkeværket sker der nok ikke noget med - fordi han mangler nosser.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-09-13 07:52

Også herfra skal der lyde et stort BRAVO til Provsten1, selvom det faktisk er Skjælvertamp der skal have roserne for sit spørgsmål i PornoBendt's egen tråd: Hvad er rigtig ???
INU engang er det de skarpsindige Multi-X'ere som trækker bukserne af PB - ganske vidst er Skjælvertamp ikke blacklisted hos løgneren - mig bekendt, men det kan sgu' hurtigt komme !!
Så kære Skjælvertamp - klø du blot videre med dine spørgsmål til geniet bb1 - iøvrigt synes jeg du klarer dig godt efter din sygdom ! Du skal nok få dine færdigheder igen, blot du tager den med ro. Rigtig god vind til dig for fremtiden.

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-09-13 08:45

Her er en musikalsk hilsen til PornoBendt, i an(d)ledning af hans jubilæum:

Her har vi sortbørs, brunkul og gartner,
her har vi bartøs og her hendes partner!
Her er sortebørs og partner,
her er tøsen med sin gartner,
her er præk og det er snot,
her er skæg og det er hot,
her er fiskeren med snøren,
her er entrefyforsøren,
her er ånd og her er dom,
her er pigen med sin vom,
her er manden med sit job,
her er ham, der snød sig op,
her er bonden, her er grinet,
her er alvor, her er svinet,
her er roret uden skjorte,
her er smilet , der blev borte,
her er hele molevitten,
båden og hvad der er i den,
adel og borger, præster og bønder,
glæder og sorger og dyder og synder !
Mågerne fly'er, taber de no'et ?
Vi er alle i samme båd !!

Prøv at læse hvor mange ord der kan henføres til PB - I vil blive forbavsede !!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-09-13 09:22

Stambøger udleveres ikke før prøven er slut og det må da være, for at holde på folk.

Det kan kun en mand, med enorm faglig viden og kæmpe indsigt, i fagligt forenings arbejde konkludere sig frem til.

Eksamensbeviser udleveres først efter endt eksamen, det er også for at holde på studenterne så ?D.

BalleHammer,- du er sgu fårekrampet oppe i havregrøden

med, at du har bibragt denne side på Kandu, et sandt indblik i, hvad det vil sige at arbejde totalt uden Admin i 10 år, nok derfor du kan holde de næste 10 år.
De sidste 4 år har du ikke været særlig produktiv, hvorfor mon??

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-09-13 08:48

Alle børnene ville gerne cykle i skole, undtagen Bendt, han ville hellere GÅ i kjole

Anonym (kendt af redaktionen)

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-09-13 09:40

Hvad søren er nu dét, Tommy ???

Du er sgu' blevet blacklisted af PornoBent - pas på, du er nu nummer 13 !!! Det varsler ilde for dig !!

Men fat mod - vi er en ædel og ekslusiv lille flok rigtige jægere, som støtter udstødte medlemmer

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-09-13 12:22

Knald Balle burde jo slette Heidi Ho, men han samler jo på "afgåede" medlemmer vanen tro

Så reelt sidder vi ikke 13 til højbords i Knaldballes lille special forening, vi er stadig væk Det Beskidte Dusin" So don´t vorry, be happy

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-09-13 13:11

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-09-13 19:37

Citat
Hvad søren er nu dét, Tommy ???

Du er sgu' blevet blacklisted af PornoBent - pas på, du er nu nummer 13 !!! Det varsler ilde for dig !!Ked af detHmmmm, ikk` godt

Men fat mod - vi er en ædel og ekslusiv lille flok rigtige jægere, som støtter udstødte medlemmer

Ja det er sørgeligt at sige det, men det er et hæderstegn at blive blacklistet af Balleknolden.
Er der ikke noget om, at fjolset er ved at ha' fødselsdag ?

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-09-13 19:55

Lige præcist. Jeg tror squ, det er i dag.

Hip, hip KnaldBalle

Her er en sang fra min barndom. Vi unger plejede at rende rundt efter byens originaler - og synge smædesange.

Gullinov, gullinov, hul i hovedet har han dog.
Gullinov, gullinov, knald i låget har Bent dog.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-09-13 20:27

Tillykke med dagen Ballegaard. Gid din røv må klø.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-09-13 20:54

Og må dine arme være for korte.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 02-09-13 22:25

Hans arme er desværre lange nok. - den ene længere end den anden, viser adskillige fotos. Armen synes så tung, at den tynger den ene skulder helt op til øreflippen

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-09-13 17:40

Han er sgu' i familie med gibbon-aberne, som tilhører menneskeaberne !!

AdfærdLængerevarende studier af gibboners sociale liv har undergravet forestillingen om den livslange kernefamilie, hvor et forældrepar forsvarer unger og territorium mod gibboner udefra, mens voksent afkom bliver udstødt. Korttidsbilledet passer for det meste godt nok, og de lange, skarpe hjørnetænder har vist sig i stand til at forvolde døden for artsfæller. Men der er adskillige eksempler på utroskab, partnerbytte, flerhans- og flerhunsgrupper (hhv. polyandri og polygyni) samt fredeligt samkvem mellem nabofamilier og overlap af territorier

Sakset fra Gyldendals store danske !

Der er en forklaring på PornoBendts adfærd - se blot ovenstående

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-09-13 19:24

Nogen alphahan er han squtte. Jerg tror nærmere, han har været udsat for stråling.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-09-13 20:25

Citat
AdfærdLængerevarende studier af gibboners sociale liv har undergravet forestillingen om den livslange kernefamilie, hvor et forældrepar forsvarer unger og territorium mod gibboner udefra, mens voksent afkom bliver udstødt. Korttidsbilledet passer for det meste godt nok, og de lange, skarpe hjørnetænder har vist sig i stand til at forvolde døden for artsfæller. Men der er adskillige eksempler på utroskab, partnerbytte, flerhans- og flerhunsgrupper (hhv. polyandri og polygyni) samt fredeligt samkvem mellem nabofamilier og overlap af territorier
Jamen dog, det passer alt sammen til punkt og prikke.

Mvh.
Tommy
:D

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-09-13 22:43

Tænk nu, hvis KnaldBalle dukkede op med et spørgsmål om noget, hvorom han intet ved. Der må være mange emner at trække på. Tænk, hvis han gjorde det i en venlig tone, uden at spørgsmålet var et perfidt angreb på en eller anden stakkel, som har trådt KnaldBalle over tæerne. Hvor kunne det være rart.
Men han akkumulerer negativ engergi - og BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMM, så ankommer han i en sky af negative udladninger til skade for retstavning og takt og tone.
AK ja.
Det svarer jo til, at en arme djævel beder om ild til sin pibe - og BAAAAAANG - får han en skalle. Edermageme uhyggeligt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-09-13 23:22

[CITAT]Tænk nu, hvis KnaldBalle dukkede op med et spørgsmål om noget, hvorom han intet ved. Der må være mange emner at trække på.[/CITAT]

Her ville selv den største serie sammen-koblede CPU med ultra GB ikke have en chance, det ville være som at starte i et sort hul, intet når, eller kan komme ud derfra

Mvh
BW

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 05-09-13 05:20

Kære Dogvillestar

Tak for svaret. Du får poing , jeg burde egentlig annullere spørgsmålet, fordi poing`s var tiltænkt bb1, men de skal ikke gå til spille.

Kærlig hilsen TRD