/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Booking af hotel i New York via internet
Fra : kidcaprie
Vist : 259 gange
40 point
Dato : 10-06-03 15:50

Hey.
Forleden indsendte jeg selv og et par kammerater et indlæg vedrørende en rejse til New York. Men er der nogen der har erfaringer med at benytte internettet til bestilling/bookning af hotel. Fe.sk. skrev "Pizzaman" at man kunne benytte www.pipeline.com, hvor man kunne byde/bestille værelser på rigtigt gode hoteller, uden at det kostede alt for meget......Kender nogen til dette ??? og i så fald er der nogen der kan hjælpe ????

På forhånd tak.

Mange hilsener fra
Claus & Co

Kommentar
Fra : martinussen