/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan pludselig ikke skirve i dokument???
Fra : cristian2
Vist : 641 gange
30 point
Dato : 24-08-13 22:31

Jeg kan pludselig ikke skrive i et Word-dokument (gammel Office 2000) på min pc. Jeg har to word-filer åbne på siden - det ene kan jeg sagtens skrive i. Men i det andet sidder dén curser-streg (som normalt tænder og slukker hele tiden) fast, og når jeg bevæger musen rundt, er det en hvid pil, der bevæger sig. Jeg er gået ud og ind i dokumentet igen, uden hjælp.

Sikkert en banal fejl, men irriterende. Er der nogle der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 25-08-13 00:18

Du har nok fået det skrivebeskyttet ved en fejltagelse. Luk dokumentet, find det med stifinder, højreklik på filen, vælg egenskaber, fjern fluebenet i skrivebeskyttet, vælg Ok. Og prøv igen.

Accepteret svar
Fra : rudik

Modtaget 30 point
Dato : 11-10-13 10:37

Måske er dokumentet låst for redigering, jeg ved ikke om det er noget der findes i word 2000. men i de nyere findes det. måske andre kan hjælpe med dette.
Fik du løst din udfordring her :)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 11-10-13 12:20

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 11-10-13 14:34

Tak for svaret rudik.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-10-13 16:24

Tjahh! Og hvad er så løsningen? Husk altid at beskrive løsningen. Tak.