/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Begrænset adgang til wifi??
Fra : Fister100
Vist : 331 gange
20 point
Dato : 23-08-13 19:33

Heysa

Jeg er ikke vildt god til computer og har fået et stort problem - Jeg rejser meget i udlandet og er derfor dybt afhængig af at kunne logge på trådløse internetforbindelser, altså wifi :) Men pludselig virker ingen af de wifi jeg normalt bruger....? Der er ellers fuld barer på selve forbindelsen, men den siger "Begrænset adgang" og vil ikke logge på lige meget hvad jeg gør. Jeg kan logge på min smartphones netværk via Bluetooth, men dette er kun en nødløsning.

Jeg har kørt diverse "Foretag fejlfindinger af problemet", deaktiveret netkortet og forbindelsen og aktivitet igen - men intet lader til at virke.... Har I nogen ideer om hvad der dog kan være i vejen?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 24-08-13 08:27

Lyder som om der er kommet noget Fast DNS/Gateway eller andet konfigureret på WIFI netkortet
Resultat du får fint WIFI forbindelse, men kan ikke bruge den til noget da DNS eller routing ikke virker.

Jeg ville lave reset på alt TCP/IP, da default virker for 99,99%

http://support.microsoft.com/kb/299357

Husk først Backup, og prøv derefter "Fix It for me"