/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Spotify på TV
Fra : nusnus
Vist : 486 gange
300 point
Dato : 22-08-13 13:56

Vi har lige købt et TV - LG 860 W, hvor vi oz har internet på og der skulle vi kunne få Spotify ind på.

Men det kan vi så ikk, vi kan ikk søge på TV efter en apps til Spotify, håber der er en der kan hjælpe, ville være dejligt at kunne høre musik i stuen oz.

Jeg har selv Spotify Premium på PC

V. H
Nusnus

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-08-13 21:43

Kan finde en masse samsung fjernsyn som har en spotify app.

Jeg har ikke kunne finde information som bekræfter at fjernsyn fra LG har understøttelse af spotify.

Denne nyhed oplyser dog at de har en række blue-ray afspillere som kan det.
http://www.lgblog.co.uk/2013/03/spotify/

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 22-08-13 21:48

Ja Samsung har det indbygget, ja har oz set det med blue-ray men mærkeligt hvis det ikk har med den pris der er på det tv

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 150 point
Dato : 23-08-13 01:00
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 23-08-13 10:20

Citat
Vi har lige købt et TV - LG 860 W

det var måske lidt overilet,..
burde måske først ha' undersøgt om det var muligt at hente en Spotify App,

du har med andre ord købt noget der ikke passer dit behov,.!
eller er det en 'smart' sælger der har lokket dig,..

men du har vel stadig ombytning / fortrydelsesretten,.. ?
udskift / ombyt det til et Samsung, så kører det,...

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 23-08-13 13:58

EA_HS det var ikk overilet med det fjernsyn, det er jo ikk alfa og omega at få Spotify men spurgte bare. da det kunne være jeg gjorde noget forkert.

Nusnus

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 23-08-13 13:59

Tak for svaret katekismus og god weekend:)