/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Laptop med windows 7
Fra : jesper.s
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 20-08-13 15:40

Hej.

Jeg vil købe en ny laptop, under kr. 3000, med Windows 7.
Kan kun finde med Windows 8, og det vil jeg ikke have.

hjælp.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-08-13 17:27

gå i Føtex de har en hp med win 8 som er nem at leve til win 7 kr 4200 17 tommer pavilion g7
hd 500 gb

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-08-13 00:29

Hold dig fra HP (og Compaq) computere, de holder ikke. Og indse at du bliver nødt til at bruge Win8, det fungerer fint.

Kommentar
Fra : AnneBTPedersen

Dato : 21-08-13 11:48

Ville aldrig anbefale at købe en PC med et gammelt operativsystem. Fremtidige programmer samt hardware vil jo være tilpasset Windows 8.

Synes du skal prøve at læse lidt mere om systemet, f.eks. her: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/meet#t1=livetiles eller hos Fona, der har kogt det lidt ned: http://www.fona.dk/elektronik/computer/software/windows-8

Min bedstefar på over 70 har lige fået sin første PC med Windows 8, også efter at have ledt og ledt efter en fornuftig Windows 7 PC. Det har kun taget ham få uger at vænne sig til det, så mon ikke du også kan