/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
harddisk larm
Fra : guzzio
Vist : 208 gange
50 point
Dato : 10-06-03 14:24

den lyder som om den kører imod noget hvorefter den går istå.
ødelagt eller hvad?

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 10-06-03 14:28

Det lyder ikke så godt! Det skulle vel ikke være en IBM? jeg havde samme problem nemlig.

Hvis der er garanti på så byt den med det samme!!!

Den behøver ikke at være helt ødelagt, hvis man nogenlunde ved ca. hvor på disken kan man undlade at partitionere lige den del af disken, hvor du siger det lyder som om at den støder på. Hvis man gør dette deler man hardisken op i 2 drev, hvoraf det som du ikke partitionerer ikke vil blive rørt, dvs. at du har isoleret fejlen på disken...

Dette kan ikke altid lade sig gøre, men i nogle tilfælde kan det altså.....

Mvh.
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-06-03 16:53

Jo JudAs.J.LAiR.P - det kan godt lade sig gøre.
Hvis det er et enkelt sted midt på, så kan der sagtens være et hul mellem 2 partitioner.
Emesen.