/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
menstruation
Fra : bublebee
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 17-08-13 22:31

Hmm lad os se. Jeg er næsten lige blevet 30. Indtil nu har mit lort altid passer. Når jeg stoppede med mine ppiller for at holde pausen kom det altid dagen efter osv. Men så for 2,5 uge siden startede det selvom jeg stadig spiste piller. Så jeg stoppede jo og holdt de 7 dages pause. Så fortsatte jeg med pillerne igen. Men nu er mit lort så startet igen, selvom det kun er halv anden uge siden det stoppede. Igen selvom jeg jo spiser pillerne. Så nu er jeg igen stoppet for at holde en uges pause.

hva faen sker der ???

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 17-08-13 22:37

det kan være psykisk ubalance,
snak med en læge for den korrekte diagnose / behandling,... anbefales af mange,..

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 17-08-13 22:43

Jeg vil også anbefale dig at spørge din læge til råds.
Hvis du går og sjusser med p-pillerne, risikerer du uønsket graviditet

- og så find venligst et andet navn for din menstruation, end "lort"

P.S. Husk at lukke dine 3 sidste spørgsmål.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-08-13 23:58

Når du ikke tager dine p-piller regelmæssigt så kommer der en blødning. Så lad være med at stoppe med pillerne bare fordi der kommer en blødning.

Men gå op til lægen og få evt. et andet mærke, det kan være at det mærke du bruger ikke passer så godt til dig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-08-13 13:59

Helt ærligt - skal der ikke bare "et plaster på såret".....................ku' ikk' la' vær' her på en søndag.

Men ellers vil jeg også foreslå et besøg hos din læge, i stedet for et godt råd herfra.