/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Havne fyn/østkysten priser
Fra : kanusti
Vist : 740 gange
100 point
Dato : 14-08-13 10:03

Hej.
Jeg er medlem af en dejlig sejlklub på vestkysten. Her hvor jeg årligt 2415 kr for kontinent pladsleje frihavn forsikring osv.
Vi overvejer pga job at flytte enten til den fynske vestkyst eller til den jydske østkyst.
Men har altså ikke et depositum på minimum 30000 kr. Findes der ikke en billigere havn i det område, hvor det er til at have med at gøre
Er selvfølgelig indforstået med at melde mig ind i en ny klub og sådan
Det ville bare være rart at få sin båd tættere på når man flytter
Håber der er nogen for kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-13 10:22

Hejsa
Har lige været en tur rundt på Fyn og set på masser af havne.
Skal det være billigt vil jeg tilråde de små havne, dem er der mange af på Fyn.
Hold dig fra Bogense, Middelfart, Assens og Fåborg prøv i stedet havne som Falsled, Bøjden etc.
der er der også råhygge
Slå op i havnelodsen og undersøg mulighederne og så er det jo bare et telefonopkald for at høre om de har ledige pladser.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-08-13 10:25

Ps. der er jo også småhavne både i Vejle og Koldingfjord

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-08-13 15:32

horsens er rimelig billig og der er ledige pladser.
ellers er der jo også limfjorden. heller ikke noget dårligt sted at ligge, men det er måske for langt væk.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-08-13 20:09

Du er nok nød til, at finde ud af hvor du skal bo, så vil det være lettere at komme med relevante steder!
At flytte enten til den fynske vestkyst eller til den jydske østkyst hmmm....

Måske kan du bruge disse link i din søgen
http://www.udkik.dk/app/frihavnsordningen.jsp#300

http://www.sejlnet.dk/havneguide

Godkendelse af svar
Fra : kanusti

Dato : 27-08-13 23:08

Tak for svaret dabj.