/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
outlook windows 8
Fra : susss
Vist : 633 gange
50 point
Dato : 13-08-13 19:25

Kan ikke modtage mails men godt sende mails ...er der nogen som kan hjælpe mig videre ??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-08-13 19:28

Kan du ikke holde dig til et spørgsmål af gangen?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 13-08-13 19:47

Det er kun et spørgsmål her det andet handlede om mail adresser der var væk

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 13-08-13 20:32

Du har bare spurgt om det samme i det andet spørgsmål. Men fair nok bruger du et program til at læse mails eller en browser?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 13-08-13 20:35

uha svært spørgsmål...det er internet exsplore der er installeret til at bruge på nettet. Hvordan undersøger jeg det nærmere ? Har du windows 8 ? Hvilken mail boks bruger du ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 13-08-13 20:52

Kan se på nettet at der står nogen steder at POP ikke samarbejder med windows 8 det skal være Map mon alt dette skyldes mine problemer ??

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 14-08-13 07:36

Ja det er klart din POP3 adr. der er forkert.
Prøv at gå på din OWA, for at sende en mail.
Kontakt udbyder med korekte adr.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-13 10:02

Nu skal du ikke fortælle hele din mailadresse her..............men er det en xxxx@gmail.com du har.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 14-08-13 10:50

Jeg har faktisk lige ringet til hans udbyder og de siger at de ikke understøtter outlooken hos Windows 8 derfor virker det ikke med at sende mails derfra..så er det problem løst, men han sagde at man kan betale for en Hotmail og den kan bruges via den Outlook og det vil vi ikke..men de kunne så også se at der var en fejl i at modtage post..så den fejl er under udarbejde lige nu..venter på at de ringer tilbage til os. Så er det jo bare om man kan nøjes med at have den noget kedelige postkasse som Microsoft kan tilbyde på startsiden..eller om der er noget andet som lever op til forventningerne..har lavet en gmail, men synes det er lidt bøvlet at man skal ind og logge sig på hver gang man vil se post..så måske bliver det droppet og det er jo heller ikke hans emailadresse den skulle jo laves om..nå det må vi tænke over...Thunderbird bliver det ikke..den er dårlig efter min og nogen bekendtes meninger..Hans mailadresse er bare en man fik fra udbyderen ..med dk til sidst.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-08-13 11:38

Citat
Thunderbird bliver det ikke..den er dårlig efter min og nogen bekendtes meninger..Hans mailadresse er bare en man fik fra udbyderen ..med dk til sidst.

Den er ellers anbefalet og ligner meget de traditionelle Office Outlook og Outlook Expres, jeg brugte den en kort overgang hvor jeg havde geninstalleret men ikke kunne finde licensen til min Office.

Der kan hentes flere mailprogrammer i app store, men fælles for dem er at de ikke oplyser på siden om de kan bruges på POP3 server.........eller er jeg blind ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 14-08-13 11:52

Måske er jeg også blind det er ikke nemt at arbejde med så længe det hele er nyt..jeg siger bare god fornøjelse , til alle dem der snart skal igang med Windows 8

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 14-08-13 13:06

Tak for svaret webnoob.Takker for hjælpen.