/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Digital signatur
Fra : BerndJ
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 10-08-13 22:06

Jeg skal ifm. med et log-ind finde min digital signatur ved "Gennsemse". Jeg VED med sikkerhed at den er der, men kan ikke finde den: hvad hedder den præcis og / eller hvor i C: ligger den?? Under hvilken mappe?? Kan ikke finde en mappe med navn Dan-id, digital signatur eller noget der bare ligner.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-08-13 22:36

i C:\Program Files (x86)\DanID\Digital Signatur

Hvis du har 32bit windows optræder x86 ikke i mappe navnet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-08-13 08:12

Det hedder nem id

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 12-08-13 10:36

Mappen Program Files (x86) har jeg ikke under C:
Hvis jeg søger i C: under nem id er der ingen resultater - hvis jeg søger under danid dukker der kun log-filer op.
Nem id (danid) fungerer fint ifm. Netbanken.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 13-08-13 17:27

Citat
C:\Program Files (x86)\DanID\Digital Signatur

Der ligger din signatur med sikkerhed ikke. Hvis du gerne vil se din signatur som fil, så skal du bruge MMC og vælge certifikater som snap-in. Men til det du skal bruge det til så skal du bare hente nem-id hjælpe, https://www.nemid.nu/dk-da/support/sikker_e-mail/i_gang_med_sikker_e-mail/hent_program/windows/ , programmet og installere det. Når hjælpe programmet er installeret så kan du hente og installere den digitale signatur der høre til dit nem-id. Bare følge guiden på den side jeg linker til.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 13-08-13 18:25

Tak for svaret webnoob.