/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Klaudi-ferien er slut
Fra : bentjuul
Vist : 621 gange
500 point
Dato : 10-08-13 00:30

Klaudi, lad høre fra dig - ferien er slut.....

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 10-08-13 07:53

Øv tænk at skulle på arbejd på en Lørdag direkte efter ens ferie, eller er det bare dig bentjuul der mener ens ferie er slut bare fordi man kommer hjem fra en evt. rejse ?.
Du ved godt man skal begynde langsomt op efter både en rejse og efter en ferie, så at Pinge ½ time over midnat er ikke pænt gjort

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 10-08-13 09:30

Ja øv, ferien er slut, det har den været en hel uge nu!

Men det var nu rart at komme på arb. igen, selvom det har været lidt for varmt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-08-13 15:45

Jeg var ellers ved at blive helt bekymret- du har slet ikke svaret på spørgsmål på kandu

Så er det godt du bare har holdt ferie

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-08-13 00:12

Citat
du har slet ikke svaret på spørgsmål på kandu
Det har du gjort glimrende smuller54

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-08-13 14:28

Dejligt at vi altid får gode klare svar fra smuller54, Klaudi, Nordsted1, Eyvind, maksimus m.fl. i er alle med til at gøre kandu til et godt sted at være.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-08-13 14:44

tak for roserne.
nogen måtte jo tage over, når Klaudi holder ferie

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-08-13 14:48

tak tak, ja man skal jo passe på med hvad man siger og gør, man bliver jo beskyldt for det mærklig'ste!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-08-13 14:56

Citat
tak tak, ja man skal jo passe på med hvad man siger og gør, man bliver jo beskyldt for det mærklig'ste!

Og nu får jeg ingen mail - øv

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-08-13 15:05

smuller54<Klaudi har en speciel veninde der er meget jaloux på Klaudi's gode svar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-08-13 15:05

heller ingen mails her, har skrevet til chefen!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-08-13 15:07

Citat
Klaudi har en speciel veninde der er meget jaloux på Klaudi's gode svar

Ok det er gået forbi min næse

Citat
har skrevet til chefen!

ditto

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-13 15:08

Er det her man kan gufle lidt påænger.
Jeg har også været på ferie, og er nu begyndt på havearbejde igen. (sort)
Det er utroligt at ukrudtet ikke skal holde de obligatoriske 3 ugers ferie.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-08-13 15:14

Citat
Det er utroligt at ukrudtet ikke skal holde de obligatoriske 3 ugers ferie

synes nu ellers græsset har holdt ferie- men så fik det lige nogle dråber og så var den gal igen.

Løb lige ud mellem to byger idag for at få noget af det slået.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-08-13 16:29

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-08-13 18:10

Stouenberg, rart at se dig tilbage i vor midte

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-13 10:36

Kandu holder ikke ferie mere.........................................der kommer mails.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-08-13 16:46

Citat
Kandu holder ikke ferie mere.........................................der kommer mails.

Det tør siges, hele indbakken er fyldt

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 13-08-13 14:55

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-08-13 16:08

velbekomme