/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
erfaring med danløn?
Fra : kanduvildu
Vist : 434 gange
75 point
Dato : 06-08-13 10:48

Jeg benytter p.t. dataløn som jeg er meget glad for
Overvejer at skifte til danløn p.g.a. prisen
Men hvad kan danløn ikke ? (som dataløn kan)
Er der nogen som har erfaringer med danløn som de vil dele ? (positive/negative)

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-08-13 10:50

Har du overvejet Proløn? de er billige og effektive.

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 06-08-13 10:52

Hej

Jeg har brugt begge systemer - og bruger p.t. KUN DanLøn.

Eneste begrænsninger jeg er støt på er følgende:

Man kan ikke ændre på satsen for kørsels - de følger statens maks grænser, og der er nogle af mine kunder som vil give mindre.

Der er kun en linje til indtastning af diæter - dvs. man skal manuelt opgøre diæter for fortæring og overnatning - og indtaste dette.

Men et rigtigt godt system til små firmaer - uden de store armbevægelser.

Venlig hilsen

Leo Lund Erhvervsbogføring
www.erhvervsbogfoering.dk

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 06-08-13 10:53

Hej

Jeg har også haft to kunder som brugte ProLøn - de er også billige, men ikke nær så fleksible som DanLøn.

Venlig hilsen

Leo Lund Erhvervsbogføring
www.erhvervsbogfoering.dk

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 06-08-13 10:54

Vi hjælper også flere med lønnen og bruger Danløn til det.

En anden forskel er, at Danløn ikke har telefonsupport, men kun mailsupport.

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 06-08-13 10:57

Hej

Det er korrekt at DanLøn "kun" har mailsupport - nogen betragter det som en stor mangel - vi har derimod opdaget at man ofte selv får løst udfordringen - når man skal sætte ord på opgaven, hvorved vi "bliver klogere" - idet vi selv finder løsningen.

Venlig hilsen

Leo Lund Erhvervsbogføring
www.erhvervsbogfoering.dk

Kommentar
Fra : kanduvildu

Dato : 06-08-13 10:59

hvad med anvisning samt udbetaling af feriepenge ? forløber det også fuldautomatisk ?