/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
"Find kædeoversigt"
Fra : Dieter
Vist : 1239 gange
100 point
Dato : 05-08-13 13:59

Hej,
jeg har været på GOOGLE og fundet en fil der beskriver hvordan man ordner problemet på Microsoft Windows 2000.
Jeg har jo 2003. Der kan jeg ikke finde "Denne Computer". Findes den kun på Windows 2000??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-13 14:41

Citat
Jeg har jo 2003

Snakker vi server eller klient?

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-13 15:11

Win+E (alt Windows tasten nede og tryk på E tasken)
Denne Computer, Min Computer, My Computer , alt efter sprog og version

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 05-08-13 15:12

Jeg er ikke bevandret i det du spørger om.
Ergo: hvad er hvad ?

Den fil jeg har problemet med er kommet fra et firma.
Men ellers kan jeg læse mig til følgende:
Når du klikker på et hyperlink i en e-mail-meddelelse i Outlook 2003,åbnes et websted i et browservindue, og dialogboxen FIND KÆDEOVERSIGT vises.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-13 15:20

Tror det vil være bedst hvis du laver nogle skærm print, ligger dem op på www.peecee.dk og skriver linket til dem her.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 05-08-13 15:21

ok. kommer om lidt

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 05-08-13 15:32

UPS. Jag har taste filen ind.
MEN hvordan sender man www.peecee.dk af sted ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 05-08-13 15:36

Undskyld stavefejlene

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 05-08-13 15:49

har du fået filen ?

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 05-08-13 17:45

JegErHer.
Jeg kan godt finde ud af at betjene ALT + E.
Men så er jeg ikke komet længere. Vil du godt forklare mig hvad jeg derefter skal gøre.
Jeg er jo ikke 25 år længer. Men 3 gange så meget. Ha..............

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 05-08-13 17:46

UPS:er ikke KOMMET længere

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 05-08-13 18:40

Til venstre for Alt sidder der en tast med "Microsoft Windows" logo, denne task kaldes WIN eller Windows Tasten. Når man trykker på denne og tasten E, så kommen Stifinderen frem, og i træet til venstre i stifinderen , kan du se skrivebord/desktop, Mine Dokumenter/My Documents, og derefter kommer det du ledder efter

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 06-08-13 10:26

JegEr He
Jeg kan kun se en "kasse" med skrivebord !?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 06-08-13 12:19

Denne "kasse"/vindue har 2 rydder/frames og den til venstre kaldes et Træ og det til højre viser så indeholdet af den "gren" du markere til højre.
Men jeg kan læse du mangler Windows for begynder kursus, så dette kan blive en meget/tung tråd, så hvad er det mere præcist du gerne vil gøre under "Denne Computer" & "Find kædeoversigt"
er det denne sides vejledning du prøver at følge ? ->
http://support.microsoft.com/kb/821692/da

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 07-08-13 08:25

Jeg kan forstår du har Microsoft Office 2003, men hvilken Microsoft Windows version har du installeret ? for du har ikke installeret Windows 2003 for den findes kun som Server version, så er det
Windows XP, Windows ME, Windows Vista, Windows 7 eller Windows 8 ?