/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Jeg savner en person
Fra : modersvilje
Vist : 632 gange
300 point
Dato : 03-08-13 02:47

Goddag jeg ønsker at finde en arving til Erik Carl Nielsen og han hedder Claus Carl Nielsen
De kan være døde men så vil jeg gerne se deres sidste sted!
Jeg har søgt i årevis og dette er min sidste mulighed levevis er en kunst
mvh
MV2

Kommentar
Fra : poten

Dato : 03-08-13 07:22

hvis nogen overhovedet skal have en chance for at hjælpe, skal der du nok lige give nogle oplysninger om hvor du mener personen er relateret til...

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 03-08-13 08:36

mener jeg så ham i går aftes i jomfru anne gade, han stod og spiste en burger.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 300 point
Dato : 03-08-13 10:07

Til modersvilje: Gruppen Bredbånd er ikke velegnet til at eftersøge personer. Prøv gruppen Slægtsforskning

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 03-08-13 11:42

Tak for svaret Bille1948.