/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Skorstensfejler
Fra : Rustica.dk
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 02-08-13 07:33

Hej Kandu-er.
Jeg vil høre om der er nogen der ved om det er muligt at skifte skorstensfejer???

Han vi har nu, er simpelhen ikke særlig dygtig, og så opførere hans medarbejdere sig meget uforskammet.
EKS. Mens vi var på ferie, i en uge har de været og sætte blå seddler på vores håndtag, til huset. og vi har jo altså en postkasse.
De vi siger til dem, at de ikke skal sætte dem på håndtaget, da det indbyder til personer med lange fingre (Indikere at vi ikke er hjemme)
Ja men det er de lige glad med, de skal bare ind !!

Derfor vil jeg gerne skifte!!

Håber at der er nogen der kan hjælpe os

Fortsat god sommer.....

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-08-13 07:59

Du læser alt om regler og forordninger på området her:

http://www.kl.dk/Fagomrader/Teknik-og-miljo/Byggeri-og-energi/Skorstensfejning-/

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 110 point
Dato : 02-08-13 08:07

Ja der er frit valg af skorstensfejer, se på din kommunes hjemmeside hvordan og hvem du kan vælge.
/Janus

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 02-08-13 09:07

Tak for svaret JanusN.