/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
outlook windows 8
Fra : susss
Vist : 508 gange
50 point
Dato : 01-08-13 18:57

Jeg har fået gang i Windows live..men synes da ikke man kan vedhæfte billeder ...den opnår ikke mine ønsker..nu er spørgsmålet så jeg valgte at hente Outlook ned og det gjore den fint..men sig mig hvor finder jeg den så igen når jeg skal se om der er kommet post synes ikke den er nogen steder overhovedet...der er kuverten man kan trykke på , men det er jo stadigvæk Windows live mail..håber at nogen kan hjælpe..

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-08-13 19:19

kan godt være jeg spørger dumt men...

Hvordan har du blot kunne hente outlook?
Outlook er produkt som skal købes, enten individuelt eller som en office pakke.

Bortset fra det. Har du installeret den outlook du har hentet, eller går dit spørgsmål hvor den downloader til.

Står du og mangler en gratis mail client, vil jeg anbefale em client.
http://www.emclient.com/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-08-13 19:49

Citat
kan godt være jeg spørger dumt men...

Hvordan har du blot kunne hente outlook?
Outlook er produkt som skal købes, enten individuelt eller som en office pakke.

Microsoft slår Din "dumhed" med adskillige længder idet de har kaldt den nye version af Live Mail for Outlook.............det skal give adskillige misforståelser.

Iøvrigt er der også kalender indbygget ligesom i den ægte vare.

Og nej, jeg ved ikke meget da programmet fik mig op i det røde felt hos en veninde.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 01-08-13 19:51

Inde i Windows vinduer har jeg søgt under Outlook og der kommer et gratis Outlook frem man kan benytte..efter hvad vi fandt frem til..og der kunne jeg trykke på dowload og det gjore jeg så..men spørgsmålet er så hvor man finder det igen når man skal se om der er post...Kender ikke det du sendte med..men hvis ikke dette her virker vil jeg da meget gerne gå ind og se om det er noget for os..

Kommentar
Fra : susss

Dato : 01-08-13 19:56

Ja det viste jeg nu heller ikke..har lige købt en computer med Windows 8....det emcient..fås det også på dansk ? grunden at det er en ældre mand der skal bruge det ..For resten hvordan sætter man Windows 8 på slumre ??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-08-13 20:10

Citat
Inde i Windows vinduer har jeg søgt under Outlook og der kommer et gratis Outlook frem man kan benytte..efter hvad vi fandt frem til..og der kunne jeg trykke på dowload og det gjore jeg så..men spørgsmålet er så hvor man finder det igen når man skal se om der er post

Tjaeh, MS mente at de havde lavet noget helt nyt.......men garvede brugere skal omstille sig

Kommentar
Fra : susss

Dato : 01-08-13 20:11

Synes nu ikke at jeg kan se at man i Windows live mail via Windows 8 kan vedhæfte billeder med sin mail er det korrekt ? eller har jeg overset noget ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 01-08-13 20:12

Det skal nok blive sjovt og udfordrene.. håber at det til sidst bliver godt..man lære da noget af at side og lege lidt med det .

Kommentar
Fra : susss

Dato : 01-08-13 21:02

Har fundet slumre knappen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-13 00:12

Der kommer ingen resultater når jeg søger på outlook på min Windows 8 heller noget med gratis download, så jeg ved ikke hvad du har hentet
Har personen som skal bruge den Windows 8 en Windows live profil? Det er gratis at oprette sig og bruge Outlook på nettet til mail, det er en nødvendighed at have en Windows live profil hvis der skal hentes nye apps til computeren, programmer kan selvfølgelig installeres som på de tidligere Windows, dog ikke hvis det er en Windows 8 RT der er i helt afhængdige af hvad Microsoft tilbyder
Der er en mail app på forsiden og den kan bruges til mail, der kan tilføjes andre mail udbydere som har webmail til mail appen, og når i logger på Outlook mail i browseren så kan der tilføjes næsten alle mulige mail udbydere og alle mails er samlet et sted, de tilføjede mail adresser vises i mail appen, det er ret smart at kunne se om der er nye mails med det samme computeren er startet, der kan indsættes vedhæftede filer i mail appen, så i behøver måske slet ikke Windows Live Mail programmet,
Windows 8 er meget bedre end det rygte den har fået, den er meget anderledes end tidligere Windows men ikke til det værre, det handler om at lære at bruge de nye muligheder og ikke gøre alt for at få den til at ligne de gamle Windows:
https://mail.live.com

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-13 03:30

Citat
Der kommer ingen resultater når jeg søger på outlook på min Windows 8 heller noget med gratis download, så jeg ved ikke hvad du har hentet

Der er blevet hentet det gratis mailprogram der nu hedder Outlook, og iøvrigt var indbygget i Internet Explorer til og med version 7 under navnet Outlook Ekspres.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 02-08-13 06:28

Hvor ser vi om det er windows 8 rt ? har fået mail programmet til at virke også så man kan vedhæfte billeder..en lidt skrabet udgave..men tror min far er lige med det ..bare han kan finde ud af at bruge maskinen..synes faktisk også at jeg er ved at vende mig til windows 8 det er måske slet ikke så tosset alligevel..men vi bruger dov mus til ..har ikke den skærm hvor man kan røre med fingerne..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-13 11:43

Citat
har ikke den skærm hvor man kan røre med fingerne
det har jeg heller ikke - endnu, godt du vænner dig til det nye og ikke hænger fast i "de gode gamle dage"
Citat
Hvor ser vi om det er windows 8 rt
det er sikkert ikke en Windows RT men du kan se computer oplysninger ved at trykke på Windows tasten + X, klik på Kontrolpanel og klik på System, og igen klik på System, der står computer oplysningerne

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-08-13 15:45

Er det rigtigt at man ikke kan installere photoshop element på windows 8 ? det er måske bare de gamle versioner som ikke kan ..

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-13 17:12

Nej ikke hvis det passer det som står på Adobe support
Citat
Minimum system requirements

1 GB of RAM (2 GB for HD Video functions)
4 GB of available hard-disk space (additional free space required during installation)
DVD-ROM drive
Internet connection required for Internet-based services

Windows®

1.6GHz or faster processor
Microsoft® Windows® XP with Service Pack 3, Windows Vista®, or Windows 7, or Windows 8
Color monitor with 16-bit color video card
Microsoft DirectX 9-compatible display driver
1024x768 display resolution
det er Adobe Photoshop Elements 11 altså den nyeste men du bruger sikkert ikke forældet software, tidligere versioner burde kunne installeres, der er en funktion i Windows som gør at gamle programmer kan installeres til at køre som under en tidligere Windows

Kommentar
Fra : susss

Dato : 03-08-13 21:37

Jeg køre pt element 7 den var i maskinen...skal have købt en når vi en dag skal have ny maskine..desværre

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 03-08-13 21:40

Tak for svaret o.v.n..Takker mange gange for din hjælp..godt at nogen kan finde ud af alt det edb halløj og jeg synes det er dejligt at lære noget nyt..en god udfordring..skal nok lære det opgiver ikke så let god aften

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-13 23:07

Citat
skal nok lære det opgiver ikke så let
du har den rette indstilling tak for din accept
Citat
god aften
tak og god søndag - du sover sikkert din skønhedssøvn nu, så kan jeg jo ikke sige tak i lige måde