/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Office pakken
Fra : scrubber
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 29-07-13 18:43

Er der nogen der ved hvad man gør, hvis man har opgivet en forkert mailadresse da man aktiverede koden til office pakken.

Den mail man skal bekræfte for at programmet virker, kan man ikke aktivere da man jo ikke modtager denne mail.

Og taster man koden ind igen får man at vide at koden ikke duer.

Nogen der ved hvad man gør.

mvh scrubber

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-13 18:50

Ring til Microsoft og forklar problemstillingen, så giver de dig en ny kode over telefonen eller sender den i en E-mail.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 29-07-13 20:34

Jeg syntes bare at man kan læse inden på deres hjemmeside at de vil have 525 kroner for telefonisk hjælp.

Det vil jo så betyde 1000 kr for program og yderlige 525 for hjælp . Man kan da godt forstå at Bill er blandt verdens rigeste !

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 29-07-13 20:36

Mens du venter på at få dette problem løst kunne du jo prøve gratisprogrammet http://openoffice.ine-hn.org/?gclid=COmJi72r1bgCFUTItAodf2EAVQ
som, hvad angår regneark og tekstbeh. er lige så gode som MS Office - de andre dele har jeg ikke prøvet.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-07-13 21:29

Jeg tror ikke de vil tage så mange penge for et aktiveringsproblem.

Hvilket telefon nummer har du fundet?

Jeg har fundet denne side:
http://support.microsoft.com/gp/cu_sc_prodact_master/da

Her er oplyst følgende telefon nummer: 80 70 13 15
På siden er der også en live chat som du kan benytte. Den er ikke online ligenu, men vil tro du i dagstimerne kan komme i kontakt med en medarbejder på denne måde.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 29-07-13 21:30

Det er ikke til mig jeg bruger selv dette program. Det er til sønnen og skolen forlanger at de bruger office pakken.

Desuden har knægten oprette sin microsoft konto med en emaildresse der ikke eksister og den kan vi heller ikke få ændret.

Må sige at mine forældre havde det sku godt. De skulle ikke bruge al deres tid på al deres tid på det Microsoft lort.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 29-07-13 21:32

Jeg tro det nemmeste vil være at få en crakket version. Så skal vi da ikke have stjålet flere penge fra det fup firma.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-13 21:48

Ja - det er skrapt at eleverne absolut skal købe Microsoft office, når der findes et gratis office programmer eks. Libre office på dansk og som lever op til og kan håndtere og gemme Microsoft office filerne.
http://da.libreoffice.org/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 30-07-13 06:13

Ja Eyvind har ret har det selv

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-13 06:23
Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 26-10-13 18:54

Tak for svaret Bille1948.