/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Kina plaster mod knæ slid gigt
Fra : svendgiversen
Vist : 3054 gange
156 point
Dato : 27-07-13 20:49

Jeg mødte tilfældigt en, vist østjyde, i en forretning i Flensborg,
han havde et H formet plaster om sit højre knæ og fortalte at det øgede blodcirkulationen i knæet.
Det havde hjulpet ham og flere venner, som et mirakkel...

Jeg har selv problemer med slid gigt i højre knæ og vågner om natten med smerter.

Hvem kender til denne behandling? Hvad hedder den?? Og hvor kan den fås i Syd Danmark???

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-07-13 21:25
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-07-13 21:49
Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-07-13 22:34

Svindel og humbug.
Øget blodgennemstrømning hjælper ikke på slidgigt.

God fysisk form kan hjælpe med at holde leddet og lette belastningen på brusken. Vægttab kan hjælpe . Det er meget diskutabelt om visse præparater og injektioner kan have en vis effekt på begyndende slidgigt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-07-13 14:09

Ingen af de viste plastre ligner det jeg på den ældre herres knæ,
under det normale brede plaster var en zig zag belægning, der skulle fremme blodcirkulationen.

Og ikke noget humbug, det skulle være en kendt kinesisk behandling, der nu er kommet til Danmark,
den pågældende havde fået plastret sat på af en fysioterapeut i Horsens...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-07-13 16:54
Kommentar
Fra : Trille87

Dato : 29-07-13 22:24

Måske magnetplastre fra Nikken!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-07-13 19:45

Nej, men når teknikken er nået fra Kina helt til Horsens, må nogen her på kandu da kende
det zig zag underbelagte plaster?

Læger i Kolding ville operere og indsætte et nyt kunstigt knæ, men det undgik vor ven
via Mirakkel Plasteret, håber jeg gør det samme??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-13 19:50

Citat
Klinik Baltzer Rekkendevej 8 Allerslev. 4720 Præstø.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-13 19:51
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-13 19:52
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 156 point
Dato : 30-07-13 21:31
Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-07-13 15:44

Tak for svaret katekismus.