/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yahama Neo´s værkstedsmanual
Fra : Aprilia_SR50_Ditech
Vist : 599 gange
400 point
Dato : 10-06-03 00:37

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade en værkstedsmanual til en Yahama Neo´s?
Eller er der måske en der har en sådan, der vil maile den til mig??

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 10-06-03 09:34

beklager vores scanner virker ikke.. Er der noget specielt du skal bruge?

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 10-06-03 20:31

Jeg skal bruge det hele, da en kammerat har en Neo´s der trænger til noget generel omsorg

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 10-06-03 21:31

beklager igen.. Spørg på www.mopedgallery.com 's forum

"Stumpmarked" el. ligende det kan være de kan hjælpe..

Kommentar
Fra : passola

Dato : 11-06-03 13:37

prøv og gå ned i nogle knallert foretninger og spørg.

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 11-06-03 17:19

det skal være GRATIS tak.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 11-06-03 17:22

Du får ikke noget gratis.. vil jeg tro..!

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 11-06-03 19:30

En instruktionsbog på dansk eller engelsk kan også gøre det, der er så vidt jeg ved også vist hvor hvad sidder og hvordan det fungerer og jeg mener også at der er et ledningsdiagram deri.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 11-06-03 19:45

Ikke i instruktionsbogen.. Det står næsten intet.. Værd at læse.. Beklager igen..!