/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Min gamle syren
Fra : karin42
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 26-07-13 19:29

Er her en der ved hvad fugl der spiser/ gnaver af min syren.det er som om der er savet i grenen og der ligger savsmuld under træet. Fredagshilsen her fra det varme Jylland.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 110 point
Dato : 26-07-13 19:35

En stor rød skovmus!

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 26-07-13 21:21

Tak for svaret katekismus.

i så fald må jeg hellere skrige !!! er skrækslagen for mus. Men kan omtalte mus virkelig gnave som en bæver ?

så løver jeg hurtigt ud og lukker døren til haven. Go' weekend