/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Letvægts-stænger fort. Safari 280.
Fra : kai-d
Vist : 1080 gange
300 point
Dato : 26-07-13 15:55

Vi har en campingvogn Safari 280 med hæve- sænketag, og et tilhørende Isabella Poletta fortelt.
Det er med tunge stålstænger og vi søger med lys- og lygte efter letvægtsstænger.
Isabella laver ikke Polettaen mere og importøren af Safari 280 i Struer er gået i betalingsstandsning
Ved forespørgslen hos Isabella mente man at vi skulle finde en forhandler som lå inde med løse letvægtsstænger for så stang for stang at finde de rette, det er der ikke mange campingbutikker der har den store lyst til det er lettere at sige nej.
Er her hjælp med et godt tip her, på forhånd mange tak.
Mvh.
Kai.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-07-13 16:08

Prøv evt. At forhøre dig her http://www.fortelt.dk/wiki/zinox-carbonx.asp

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 310 point
Dato : 26-07-13 16:29

Hov, mon ikke dette link er bedre http://www.fortelt.dk/Default.aspx?kat=100

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 28-07-13 17:19

Tak for svaret katekismus.
Dejligt.
Mvh.
Kai.

Kommentar
Fra : henningolesen

Dato : 20-04-14 18:11

hej..
det er godt nok et gammelt ?, men hvad er det for en slags stænger du mangler? du har måske fået løst problemet??
mvh
henning