/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mangler, Synes godt om, oversigt
Fra : vedikkealt
Vist : 442 gange
300 point
Dato : 25-07-13 11:34

Hej med jer

På Facebook har jeg 19 Synes godt om.

På min Facebook forside ser jeg de 6 af dem.

Men hvor finder jeg den samlede oversigt over, mine Synes godt om ?

Alle de steder jeg leder, kommer der en masse forslag til noget nyt, jeg kan Synes godt om, men det har jeg intet, at bruge til.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 310 point
Dato : 25-07-13 12:27

Håber det er ok at min guide er på engelsk.

1. Go to your profile
2. click on "Activity Log" which is found on the bottom right of your cover photo
3. on the left side of the page that will come up, click on "likes"

Herved skulle den gerne liste alt du har liked siden du oprettede dig på facebook.

Hvis den fulde oversigt ikke vil indlæses ordentligt så brug underkategorierne
"Pages and Interests" og "Posts and Comments"

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 25-07-13 13:03

Tak for svaret katekismus.

Det var lige de oplysninger, der fik det til at virke for mig, derfor 5 stjerner.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 25-07-13 14:28

slet lortet,,facebook er kun for analfabeter

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 25-07-13 23:32

Tak for deltagelsen kenwood

Jeg kan til fulde opfylde alle dine fordomme om, hvem der har en FB profil.

For jeg er nemlig OGSÅ født stærkt ordblind, og havde op til 100 fejl i en 2 - 3 siders diktat.

Bedste hilsner fra vedikkealt