/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
alt for våd
Fra : nørd
Vist : 434 gange
300 point
Dato : 23-07-13 16:50

vad søren kan jeg gøre ved den strøm der bare løber ud af mig når jeg bliver ophidset?jeg er 49 og syntes ikke det har været så generne før,er det alderen?høre gerne fra mænd også,vil gerne vide om min mand bare er rigtig sød når han siger at det er meget dejligt.help please

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-07-13 17:29

der findes da ikke noget der er mere lækkert end når en kvinde er rigtig godt smaskvåd. det skal du bare være glad for.
tænk om du var knastør. så var det slet ikke sjovt at have sex for nogen af jer.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 23-07-13 18:20

Ja, Hurra for at du er våd.....
Kvinder i din alder kan lettes være meget tør, så der skal smøres kunstigt...
eller hvad man nu finder på *SF*
Glæd dig virkelig over det, for det gør din partner...
Han siger det ikke for at glæder sig alene, han fryder sig over han har så ungdommelig
en kvinde...Du fungerer jo som en sådan...
hygge til jer

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-07-13 20:07

Det er jo også varmt i disse dage...........

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 24-07-13 07:34

der findes jo bind der suger så man bliver helt tør i halsen, måske det var en løsning

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-07-13 08:11

Hvad har vi mænd iøvrigt med det at gøre, vi spytter jo ikke så meget ud som en hest