/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mandelslik? Ingredienser? smuller54
Fra : malmin
Vist : 550 gange
100 point
Dato : 23-07-13 10:54

Hej smuller54.

Jeg læser altid med glæde dine madopskrifter m.v.

Jeg har bare et spørgsmål til dit mandelslik tip. Hvad erstatter du italiensk købmand med? Og hvor meget skal der i?

Citat fra dit tip:
Jeg har forsøgt mig frem til den rigtige konsistens og metode, da min italienske købmand var udsolgt.

Mange hilsener malmin

P.S. Jeg foretrækker mandelslikket vegetabilsk, hvis det er muligt

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 110 point
Dato : 23-07-13 11:07

Jeg har desværre ikke lige opskriften på ham- ville ellers være dejligt.

Det må næsten blive til en af de der "sprogblomster"

Den havde jeg ikke lige opdaget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-13 11:22

Da jeg læste overskriften på tippet, læste jeg det i første omgang som "mandeslik" så derfor passede det jo med at den italienske købmand var udsolgt

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 23-07-13 11:31

Jeg overvejede om det var "Købmanden Fra Venedig" du havde i tankerne! "Han" en nemlig ikke udsolgt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-07-13 11:37

Citat
Da jeg læste overskriften på tippet, læste jeg det i første omgang som "mandeslik" så derfor passede det jo med at den italienske købmand var udsolgt

Jeg havde også en oplevelse hvor en tillidsrepræsentant skrev : jeg hader fagfordeling

der var jeg lige ved at få kaffen galt i halsen, jeg læste det som: jeg hader fagforening

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-07-13 12:01

Citat
Da jeg læste overskriften på tippet, læste jeg det i første omgang som "mandeslik" så derfor passede det jo med at den italienske købmand var udsolgt

Også her..........jeg tænkte så straks på sengeløjer.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-07-13 16:16

Citat
jeg tænkte så straks på sengeløjer.

Sikken nogle tanker på en højhellig tirsdag.

Men tænkte lidt det samme.....

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 23-07-13 18:24

Det beroliger mig at jeg ikke skal ud at finde en italiensk købmand, for at lave mandelslik.