/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
unable to find data files
Fra : faldsled
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 21-07-13 13:36

Er der nogen som ved hvad man kan gøre med den fejl ?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-07-13 13:44

Hvor og hvordan?

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 21-07-13 13:50

Ved opstart af pcéren

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-07-13 15:59

Hvilket styresystem ?

Hvor langt kommer den i opstarten ?

Tonesignal fra højtaleren ?

Du må da fortælle dett mest nødvendige, hvis du vil have et fornuftigt svar.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-07-13 16:57

Typisk et program eller fil der ikke er blevet gemt - eller en usb stik der er fjernet - i utide.
Åben computer i START og højreklik på drevet og start en fejlsøgning.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-07-13 17:46

Tjahh!!
Svært at find et svar med de sparsomme oplysninger.
Jeg har søgt lidt på nettet, og mange links henviser til en fejl i Google Chrome.
Så prøv at afinstallere denne og geninstallere den, selvfølgelig kun hvis du har den installeret.

Og så tak, lidt flere oplysninger, hvornår PRÆCIS kommer beskeden?

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 21-07-13 20:52

Styrersystemet er win 7 og det er kun når jeg starter op, jeg har ikke Google crom, jeg har været tilbage og gendanne filer, hvor den kørte normalt, jeg har lavet rep. i start og lige meget hjælper det. Men har ikke kunnet åbne min netavis i går og i dag, det er som om at den fil mangler

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 21-07-13 22:41

Prøv at bruge en anden browser - googele crome / firefox
Det kan være en defekt i din nuværende browser
Men slet ikke din nuværende browser før du har hentet og prøvet en af de to.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-07-13 00:17

Undskyld "netavis" er det en online avis du læser i din browser? Er der installeret et specielt program du læser din "avis" i? Hvilken netavis handler det sig om?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-07-13 11:00

Når du har kunnet gendanne filer, så starter styresystemet jo.
så kan det ikke passe at fejlen lommer ved start.
Hvis derrt kun er et bestemt program, som fejlen viser sig ved , er der en defekt ved det. det kan jo også være en fejl, ved dem som laver netavisen.
fortæl hvad det er for en og hvordan du starter den.

Godkendelse af svar
Fra : faldsled

Dato : 22-07-13 11:15

Tak for svaret Eyvind.
Tak for alle jeres råd, jeg valgte t installere Google Crome, genstartede og så vat problemet løst. Jeg har du fjerne det igen, jeg mener ikke det er en nem Browser