/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Total! formatering af min PC
Fra : Dieter
Vist : 816 gange
200 point
Dato : 20-07-13 14:15

Jeg er træt af den måde min PC arbejder. Den er også blev oprindelig blevet sat op af min kone. Hun har ikke så megen viden om den slacks.

Hvad er den bedste måde at formatere min Fujitsu Siemen Esprimo Mobile total?
Bagefter vil jeg installere Windows 7 Home Premium, som jeg har en CD ROM til.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 20-07-13 15:03

Har du prøvet at google - Formatering af pc - ?
eller bare Formatering af Harddisk !

ellers må du nok lige vente på 'eksperten' kommer tilbage,
måske han er på WC eller,.. en sjælden gang,.. taget ud og nyde det fine vejr,..

han plejer at blive pissesur hvis andre går ind på 'hans' domæne.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 20-07-13 15:16

Brug din Windows 7 Home Premium dvd.
Boot op via den, og lad installations programmet starte.
Den spørger hvor windows skal installeres, og her har du mulighed for at formatere harddisken inden installationen går videre.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 20-07-13 16:41

Tak for svaret katekismus. Jeg er i gang med at prøve dit forslag