/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
KAN MAN SE FILMSTRIPEN PÅ ET SMART TV
Fra : dhmoelsted
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 17-07-13 16:17

vi har et tv årgang 2013... LG 47LA667V smart tv
med alt på ...men når jeg vil se en film på tv via browser og net skriver den at silverlight skal hentes ...hvor gør man det eller alternativ måde at streame på

har kikket i div forum uden resultat

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 17-07-13 18:04

Prøv www.silverlight.com via dit TV's browser.

Installer silverlight , så kører det sikkert

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 17-07-13 18:14

Og næhh der misforstod jeg dig vist, troede det var fra din PC til TV..

Det ser ikke lovende ud, dog er der nævnt noget om brug af en set top box der kan det...

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-07-13 18:19

hej den skriver når jeg browser din anviste site :not required

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 100 point
Dato : 17-07-13 20:39

Filmstriben kører Silverlight pga. DRM, Silverlight er en Microsoft ting, der kun kører Windows, tvivler på at dit TV kører Windows. Så du kan ikke se filmstriben på dit smart TV, desværre.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-07-13 22:12

til fun2
det lyder rigtigt hvad betyder :
DRM

tak

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 17-07-13 22:28
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-07-13 22:48

Citat
hvor gør man det eller alternativ måde at streame på

Citat
På din PC

Citat
MEN? hvor er vi henne i TV udbyder Junglen

Citat
jeg vil se en film på tv via browser

Den er for nem at skrive.
Nare optag det - jeg gør det, når endelig jeg gider at ofre penge på de udbydere..

Køb en WD TV Live HD den skal bare på nettet med diverse tilladelser og login og du ser HD i bedste kvalitet.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-07-13 19:14

Tak for svaret fun2.
ok så smart er TV dog ikke