/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Oprettelse af fasnetnummer - HVOR?
Fra : SubZero69
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 09-06-03 23:01

Hvor kan man oprette et nyt fasnettelefonnummer udover TDC og Telia som jeg har tjekket? De vil begge have omkring 1000 for det, hvilket jeg mener er meget pebret. Der findes mange teleudbydere, men desværre er det de færeste der opretter numre. Nogen der kan nævne nogen?

//sub

Kommentar
Fra : TEXXXAZZ

Dato : 09-06-03 23:42

rundt omkring på de danske gader og stræder, står der nogle røde boxe, der ska du ikke betale for oprettelse, men ka ringe modtager betaler, der er en udførlig beskrivelse i selve boxen....
rigtig god fornøjelse... det er gratis.

hilsen michael ;-p

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 10-06-03 00:06

Usæriøst indlæg

Accepteret svar
Fra : Mette117

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-03 04:32

Hejsa!

Du er desværre nød til at give omkring de 800/900 kr. alle steder, det du skal kigge på er hvor meget du skal give for samtalerne og abb. jeg kan anbefale at du bruger DLG Tele! Der kan du få oprettet nummer og samtalerne er 20% billgere end TDC og abb er 10% billigere!

Håber du kan bruge det til noget!

Mvh

Mette

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-06-03 10:17

Hej SubZero69

Såvidt jeg har kunnet læse mig til skal tele2 kun have 700 kr.

http://www.1001.dk/index.php3?menu=1&submenu=2&sub2menu=2&content=1120priser

Teknikkerbesøg og montering af stik. Jeg er dog ikke sikker på at det er det rigtige.

Du kunne jo ringe til dem og forhandle om at få ADSL ved samme lejlighed. De kører en kampagne nu om halv pris på ADSL. Så hvid du ikke kan spare dine penge på telefonen, kan du måske spare dem på dit internet istedet.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 10-06-03 11:51

MEner ikke tele2 opretter numre?

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 10-06-03 13:17

prøv evt også at kigge på www.teleprisguide.dk for at finde det abb. der vil være billigst for dig.
Jeg tror også (ligesom) de andre at du må slippe omkring de 1.000kr for en oprettelse - det er sgu egentligt dyrt.

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 10-06-03 14:50

Hejsa.....

Kan desværre ikke anbefale teleprisguide...... De har ikke de små (og ofte billigste) selskaber med i deres sammenligninger! Kig da ihvertfald lige på det!

Sommer hilsner

Mette

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 10-06-03 15:07

Har tjekket teleprisguiden. Det er ikke abbonemtsprisen der er problemet. Det er oprettelsen. Men i mellemtiden har jeg skrevet til TDC og nu kan jeg få det til halvpris fordi jeg er under 28 år..... Hmm

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 07-08-03 17:55

Tak for svaret Mette117.