/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor blev Martin Thompson Hansen født?
Fra : ernaSP
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 16-07-13 21:02

Det eneste jeg ved er at Martin Thompson Hansen er født omkring 1898 - 1899 et sted i Danmark. Han udvandre i 1902 kun 4 år gammel til New York, USA

Men jeg har ikke kunnet finde hverken Fødsel eller udvandring han må være rejst med sine forældre.
Jeg ved Martin blev gift med Edna F. Wightman omkring 1920-25, men den vielse har jeg heller ikke her.

Det er en efterkommer Mike Hansen der leder efter hans slægt i Danmark nu.

Håber nogen her vel hjælpe med at finde det på forhånd tak.

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 17-08-13 18:20

Har du slet ingen ide om hvor i danmark, han kunne være fra ellers er der godt nok mange sogne der skal kigges igennem. Har vi nogle ide til hvad hans forældre skulle hedde

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-10-13 21:39

Der må jo være noget galt med oprindelsen?
Martin Thompson Hansen lyder jo ikke dansk??

måske var mellemnavnet oprindelig Tomsen, men hvorfor to sen navne???
Martin og Hansen lyder til at være rigtigt, men ingen 4 årige emigrerede i 1902 med det navn????

Mike må komme med flere oplysninger, hvor i USA, ankommet og gift, og børn ud over Mike?