/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Stream recorder igen
Fra : ThomasCSR
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 16-07-13 15:30

OK jeg var lidt hurtig med at godkende sidste gang.
Så vidt jeg kan se, kan SourceForge'en ikke optage streamet musik og den anden bliver stoppet af min virusfangeren, så jeg vil gerne ptøve igen:
Nogen, der kender en god streamingoptager? Jeg har Replay Media Catcher, men den fanger kun videoer - desværre ikke rene lydstreams.
Man kan selvfølgelig loope lyden fra højtalerne tilbage og bruge Audacity, men der må da være noget., der dur direkte.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-07-13 15:37

Fandt ud af at TuneBite er sagen. Jeg lukker denne streng om et par dage, så der ikke er nogen, der behøver at købe svaret.
Jeg vil så heller ikke give point for noget svar (måske til mig selv )

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-07-13 06:24
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-13 07:52
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-07-13 08:54

Citat
Måske denne
http://www.streamtransport.com/

Den kan kun klare film.

Men når vi er igang, så prøv JDownloader - den ripper den side du ligger ind i programmets browser og giver dig en liste over indholdet
http://jdownloader.org/home/features