/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Windows Media Player 12
Fra : jeanettesmor
Vist : 514 gange
500 point
Dato : 14-07-13 21:35

God aften i stuen

Så er der igen opstået et problem her i det lille hjem.

Windows Media Player mangler i min Win7 Pro 64 bit. Har kikket efter den i alle kroge og hjørner men den er og bliver borte. Har brug for den for at hente licenser til downloadede lydfiler, ellers kunne det såmænd være lige meget med at have den.

Hvordan kan jeg tilføje den? Har ikke nerver til at klikke på "Installer" på CD-en ?

Har prøvet at hente den fra Microsoft (og andre steder, som dog alle endte med at henvise til Microsoft) men det fik jeg ikke noget ud af – de påstår hårdnakket at den er med i Win7.

Hvordan kan jeg så få fat i den?

Ha' en god aften-hilsen
jeanettesmor

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 14-07-13 22:08

Det skulle vel aldrig fordi det er en Windows 7 N

I så fald er den ikke med og skal hentes særskilt hos MS

Mvh. Fleng

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 14-07-13 23:08

How to Uninstall and Re-Install Windows Media Player 12 (WMP12) in Windows 7
http://www.mydigitallife.info/how-to-uninstall-and-re-install-windows-media-player-12-wmp12-in-windows-7/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-13 01:56

Hvis du har haft den før, så ligger den i:
"%ProgramFiles(x86)%\Windows Media Player"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-13 01:58

Bare skriv Windows Media Player i START - SØG

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 15-07-13 05:53

God morgen Alle

Mange tak for svar.

mig-selv: jeg havde naturligvis kikket under Programmer - x86 - og lige så naturligvis havde jeg kørt Søg inden jeg stillede spørgsmålet her. Dummere er jeg trods alt ikke.

Klaudi: du er min frelsende engel - det er anden gang i rap du kommer med den rigtige løsning. Dine guldkorn er gemt til evt. senere brug.

Ha' en super uge.

Vh
jeanettesmor

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 15-07-13 05:55

Tak for svaret Klaudi - fra en glad jeanettesmor

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-07-13 09:34

velbekomme og mange tak (ferie sol)