/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs Panasonic Soundbar SC-HTB 520
Fra : cccf
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 13-07-13 17:35

Jeg har købt Trådløs Panasonic Soundbar SC-HTB 520.
Nu ville jeg gerne tilslutte en radiotuner.
SC-HTB 520 har en optical indgang, men i vejledningen er det vist at signalet kommer fra TV.
Kan man få radiotunere der har optisk udgang ? og vil jeg så kunne høre radio fra min soundbar uden at tænde for mit TV. ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-07-13 17:41

Citat
Hvad for en side af mit lydglas skal vende udaf. ?
Den tykke eller tynde.?

Det tykke!

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 14-07-13 08:51

ja der er jo mange måder at gøre tingene på idag.
Jeg læser at din soundbar har HDMI og optisk imput.
Der hvor jeg var så jeg ikke lige hvor mange af hver. Men skal du bruge en tablet eller en PC til at finde lyden. Skal vi ikke tænke videre en tuner er gammeldags. så kan jeg tvivle på om der er lavet en gammeldags tuner med et nyt optisk interface. Selv bruger jeg en bluetooth dims sat på min gamle forstærker, men den er jo tilsluttet med fono lydstik. Her kan PC eller smartphone så sende et lydsignal til. Jeg har så alle mine cder liggende begge steder. Men jeg må da indrømme at radio bliver det ikke meget til, undtagen i bilen.
Når jeg sidder og tænker over det, kender jeg mange der har købt el ting. Men det var ikke lige det, de passede ikke til det de havde i forvejen. Så ud med det.
Selv sidder jeg og vil gerne have et smart TV med Ethernet tilslutning, men det er da en skam at smide et Samsung fuld HD tv ud. Men sådan en verden i dag.
hilsen Steen