/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail til Outlook
Fra : clou
Vist : 580 gange
300 point
Dato : 12-07-13 20:24

Hej derude

Jeg vil rigtig gerne have min gmail over på Outlook 2010 version, synes jeg har prøvet ALT, men det vil ikke rigtig lykkes.

Er der en der vil skære det ud i pap for mig?

Når jeg har prøvet, kommer programmet og fortæller at den ikke kan genkende mailadresse og adgangskode - men men men, jeg skriver både mailadressen og adgangskoden rigtig.

Clou

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 310 point
Dato : 12-07-13 20:54

start her: https://support.google.com/mail/troubleshooter/1668960?hl=da

Aktiver IMAP
Vælg Outlook 2003 og følg anvisningerne (det er de samme indstillinger i outlook 2010)

Bliver du i tvivl om noget så tag et kig på microsofts vejledning til outlook 2010

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-07-13 20:56

UPS, måske du også lige skulle have haft et link at klikke på til Microsoft

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/tilfoje-en-e-mail-konto-vha-avancerede-indstillinger-HA010371264.aspx

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 13-07-13 18:11

Tak for svaret EXTERMINATOR - havde prøvet at få det til at fungere med POP3, det ville ikke lykkes, men det fungerer nu med IMAP

Clou