/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Læse BT?
Fra : swarn
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 08-07-13 12:16

Lige et spørgsmål, ser jeres BT også sådan ud, eller er det min PC der er noget galt med, prøv lige at se her http://www.bt.dk/digital/lettere-nemid-ogsaa-klar-til-mobilen

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-07-13 12:22

Ja, den ser da meget normal ud - hvis man ikke har abonnement på avisen...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-07-13 12:26

Jeg abonnerer ikke på BT, men når jeg bruger dit link og klikker på venstre hjørne, hvor der står BT, så ser siden sådan ud

http://www.bt.dk/

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 08-07-13 12:34

Til ans
Hvis jeg går langt ned på BT til letter nemID så får jeg et vindue med en tekst kysten rundt over det som handler om netID som mit link er til.
Hilsen Hans

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 08-07-13 12:46

Når jeg klikker på dit link fårjeg teksten om det det handler om "nemid" I venstre side er der en lille reklame om "kysten rundt"

Har du prøvet igen? Hos mig er der ingen fejl.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 08-07-13 12:56

Tak for svaret ans.
Så er det nok her der er noget galt, jeg må se at finde ud af hvad
Hilsen Hans