/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
diskeeper 2013
Fra : lillelyst
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 07-07-13 15:07

Hej. Er der nogen der ved hvilket firma der står bag programmet og ikke mindst hvis I kan linke mig deres hjemmeside for køb af programmet.
På forhånd tak:)

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-13 16:57

http://www.condusiv.com/products/diskeeper/

Skøøøøøønt program som jeg har brugt i snart 10 år, jeg har dog ikke opgraderet siden 2008 idet jeg stadig kører på XP............så spørg mig ikke om funktionerne i nyeste.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 10-07-13 20:10

Tak for svaret LuffeA.