/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Eyvind: Kom hid. Pc -hjælp!
Fra : malmin
Vist : 472 gange
500 point
Dato : 07-07-13 13:38

Jeg har lige fået (det passer ikke - SELV KØBT) ny pc, med Win8.

Om det er Win8, Google Chrome eller pc-en der driller når jeg er på Spilskyen.dk ved jeg ikke - men skærmen fryser, så pc-en skal genstartes for at jeg kan få "frosten" væk

Men så kom jeg til at tænke på at du engang foreslog Firefox, og det fungerer fint sammen med Spilskyen. Derfor skal du lige have et par point som tak.

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-13 10:29

Har jeg virkelig skrevet det.
Nå - men det er da godt at det virker.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 08-07-13 10:37

Jeg kunne huske noget om at du ville have en ny computer, så jeg kiggede i din profil.
Det lyder som om du har en HP computer du er ked af.

Hvis den stadig kan starte op, så er det måske muligt at du kan bruge den til noget med et andet styresystem installeret. Linux Mint kan måske bruges.................det er gratis.

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 08-07-13 11:26

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-13 13:41

Selv tak.