/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sangtekst
Fra : corgimor
Vist : 443 gange
20 point
Dato : 06-07-13 20:52

jeg ved ikke om det er den rigtige kategori, men er ny herinde.
Min mor sang engang en gammel vise og ingen af os søskende har kunne finde teksten
Den starter sådan her : jeg har er født i København og Jens Pæsen er mit navn,
og min fødeby det er jo Kerteminde ,og noget i versene lyder sådan her Jeg har skuret trapperne,
jeg har ????, og vasket sergenten mange unger osv. ??? kan nogen hjælpe ville det været et helt under hilsen corgimor

Ps: jeg kan godt melodien

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-07-13 21:14

Flere trolde.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-07-13 17:38

Kan du evt. sætte melodien på YouTube, så vi kan høre den? Så kan det jo være, den ringer et sted.

Hanne

Kommentar
Fra : corgimor

Dato : 09-07-13 19:02

desværre det kan jeg ikke finde ud af. men du kan ringe så kan jeg da synge den