/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Googel Toolbar til Firefox
Fra : Oldboston
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 05-07-13 21:20

Jeg er blevet glad for af bruge Firefox som standardbrowser, men ked af, at Google Toolbar ikke kan installeres på Firefox. Jeg kan selvfølgelig vøælge at klikke ind på TGoogle.dk eller com, hver gang jeg skal søge på nettet, men det var nemmere, hvis Toolbaren var tilgængelig. Jeg har to spm: 1) Hvad er mon forklaringen på, at Google tb ikke længere kan installeres på Firefox? og 2) Findes der en måde eller en omvaj til alligevel at få den anbragt på et let synlig og tilgængeligt sted på sit skærmbillede eller som startside? under brugen af Firefowbrowser?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-13 21:43

Måske du kan bruge denne toolbar:
http://googlebar.mozdev.org/
desværre ikke på dansk

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 05-07-13 21:45

Jeg ved ikke hvad du bruger en toolbar til, men er det for at søge på nettet så kan søgelinjen oppe til højre indstilles til at bruge Google og det du søger på der, åbner Googles søgeside

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 10-07-13 09:10

Tak for svaret o.v.n.. Det link, du foreslog, kunne ikke bruges på den nye version af Firefox. Men det sidste forslag var fint. Jo, jeg bruger Googles toolbar til at søge på nettet, for andre søgemaskiner når den ikke til kænæene.