/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Fællesskab/fællesture
Fra : Harring
Vist : 555 gange
43 point
Dato : 03-07-13 18:25

Jeg er tilflytter fra Jylland og har gået og overvejet at prøve at falde til her på øen

I den forbindelse har jeg en motorcykel som jeg kører rundt på. Det foregår som regel alene og uden egentlig mål med turen. Derfor søger jeg en klub eller en form for fællesskab som jeg passer ind i. Jeg er helt neutral i forhold til rygmærker og type og søger helt normale mennesker med normal hang til køreture, træf og øl i ansvarsfulde mængder.

Jeg kan sige at jeg bor omkring midtsjælland og er 42 år minus 10 år på barnligheds/drengerøvs-skalaen.

Håber nogen har et par forslag til klubber/fællesskaber med åbenhed for en ny mand.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-07-13 18:51

Her en side, med klubber i det danske land, som du sikkert vil finde interessant http://www.dkmc.dk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-07-13 20:13

Du begynder med at find nogen at 'ture' med, kommer i godt ud af det sammen, så er det jo bare lige ud af vejen - det ville du vide, hvis du har kørt mc i Jylland.
Selv er jeg ikke lige til fællesmøder og anden slags hygge om vinteren - men vil egentlig bare ud og træffe andre, og så ser man efter træf eller andre samkørsler på nettet og der er ovenstående link et udmærket at begynde, og man er altid velkommen.

https://www.google.dk/#sclient=psy-ab&q=mc+sj%C3%A6lland+f%C3%A6llesk%C3%B8rsel&oq=mc+sj%C3%A6lland+f%C3%A6llesk%C3%B8rsel&gs_l=serp.3...2075.4072.1.5569.6.6.0.0.0.0.156.841.1j5.6.0....0...1c.1.19.psy-ab.XyE5pRt3aOE&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&fp=2e62459571149bea&biw=1008&bih=558

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 43 point
Dato : 03-07-13 20:15
Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 03-07-13 20:30

Kig ind på:
http://www.dalton-banden.dk/

Formanden Joe er for få år siden flyttet fra det jyske til Midtsjælland

Send ham evt en mail på daltonbanden@mail.dk

Godkendelse af svar
Fra : Harring

Dato : 03-07-13 21:20

Tak for svaret mig-selv. Har surfet lidt rundt og snupper dit svar.